کد خبر: ۷۰۶۵۲
۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۶

فعالیت اقتصادی برادر معاون اول رییس جمهور در بازداشت
یک منبع آگاه اعلام کرد:

فعالیت اقتصادی برادر معاون اول رییس جمهور در بازداشت

پیرو اعلام خبر آزادی برادر معاون‌اول رئیس‌جمهور،یک منبع آگاه اعلام کرد: وی آزاد نشده بلکه تحت‌الحفظ برای انجام برخی امور مربوط به فعالیت اقتصادی به دفتر می‌رود و دوباره به محل بازداشت بازمی‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در روزهای گذشته اخبار ضدو‌نقیضی از آزادی مهدی جهانگیری برادر اسحاق جهانگیری منتشر شده بود، ابتدا خبر آزادی و بعد هم تکذیب این خبر. حال یک مقام آگاه به ایلنا گفته است: مهدی آزاد نشده، بلکه تحت‌الحفظ برای انجام برخی امور مربوط به فعالیت اقتصادی به دفتر می‌رود و دوباره به محل بازداشت بازمی‌گردد.

وی افزود: با توجه به مسئولیت‌های بالای اقتصادی جهانگیری و معلق‌ماندن بسیاری از امور به دلیل بازداشت، این تصمیم گرفته شد که تحت‌الحفظ به محل کار برود و اوراقی را که لازم است با امضای ایشان باشد، اعم از صورت‌جلسه‌ها و چک‌ها، امضا کند و برخی امورات دیگر را انجام دهد.

به گفته این منبع آگاه، دفتر جهانگیری در خیابان فرشته واقع است و بعد از اتمام کار دوباره با مأموران امنیتی به محل بازداشت منتقل می‌شود.حامد واحدی دیگر متهم این پرونده و خزانه‌دار اتاق بازرگانی تهران نیز همچنان در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات ادامه دارد.

 

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ