کد خبر: ۷۱۹۲۹
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶

فعالیت ۸ هزار کانال مخالف نظام و بی توجهی وزیر وقت ارتباطات
دبیرکارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اعلام کرد:

فعالیت ۸ هزار کانال مخالف نظام و بی توجهی وزیر وقت ارتباطات

دبیرکارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با اعلام فعالیت ۸ هزار کانال مخالف نظام گفت: دستور مسدود‌ سازی کانال‌های تلگرامی دعوت کننده خشونت، ترور و اغتشاش از مدت‌ها قبل به وزیر وقت ارتباطات ابلاغ شده بود ولی متأسفانه اقدام مؤثری به عمل نیامد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،عبدالصمد خرم‌آبادی با انتشار مطلبی در کانال سروش، درباره مسدودسازی کانال‌های تلگرامی اعلام کرد: دستور مسدود‌ سازی تمام کانال‌های تلگرامی که در چند روز اخیر دعوت به خشونت، ترور و اغتشاش می‌کردند از مدت‌ها قبل از سوی مراجع قضائی صادر و به وزیر وقت ارتباطات ابلاغ شده بود ولی متأسفانه اقدام مؤثری به عمل نیامد. به لحاظ اهمیتی که سازماندهی و برنامه‌ریزی دشمنان در تلگرام داشت، اوایل سال ١٣٩٦ این موضوع را رسانه‌ای کردم و بارها اعلام کردم حدود هشت ‌هزار از ٥٠٠ ‌هزار کانال در شبکه اجتماعی تلگرام علیه امنیت کشور و مقدسات اسلامی و عفت و اخلاق عمومی در حال فعالیت بوده و مشغول سازماندهی و تخریب کشور در فضای مجازی هستند اما متأسفانه هم وزیر سابق و هم وزیر لاحق ارتباطات و فناوری اطلاعات در مقابل اجرای دستورات مقاومت کردند.

استنکاف وزارت ارتباطات از اجرای دستورات کتبا به رئیس محترم مرکز ملی فضای مجازی ابلاغ شد اما مع‌الاسف اقدام مؤثری به عمل نیامد. بخش عمده‌ای از فتنه و آشوبگری‌ها و اغتشاشات روز‌های اخیر، حاصل اشغال فضای مجازی کشور و بی‌توجهی مسئولان ذی‌ربط به این موضوع بوده است. بنابراین کسانی که فضای مجازی کشور را بدون هیچ‌گونه کنترلی در اختیار دشمنان و آشوبگران قرار داده‌اند، باید پاسخ‌گوی اعمال خود باشند.

متأسفانه برخی عمدا یا سهوا از قبل به هنجارشکنان اطمینان دادند که دستی برای جلوگیری از اقدامات هنجارشکنانه و غیرقانونی آنها بر روی دکمه فیلترینگ نخواهد رفت. بنده معتقدم کسانی که فضای مجازی کشور را بدون هیچ‌گونه کنترلی در اختیار دشمنان قرار داده‌اند و در مقابل فریادهای دلسوزان نظام و مراجع عظام تقلید و دستورات قضائی مقاومت کرده‌اند، در قبال خسارت‌های جانی و مالی که در فتنه دی ٩٦ به مردم و حیثیت کشور وارد شد، مسئول‌اند.

بنابراین معتقدم این موضوع باید بررسی شود اگر پس از بررسی ثابت شود مسئولان ذی‌ربط عمدا اقدامات لازم را برای جلوگیری از فعالیت پایگاه‌های اینترنتی مربوط به اغتشاشگران و معاندان و تروریست‌ها به عمل نیاورده‌اند، باید وفق مقررات مجازات شوند، و الا باید بابت قصور خود از مردم عذرخواهی کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ