کد خبر: ۷۱۹۴۹
۰:۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷

درخواست سهامداران حقیقی یک شرکت غایب بورس از مسئولان

درخواست سهامداران حقیقی یک شرکت غایب بورس از مسئولان

تعدادی از سهامداران حقیقی سرمایه گذاری صنعت بیمه از مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس درخواست کردند تا نماد این شرکت که از حدود یک ماه پیش بسته شده ، باز شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نماد سرمایه گذاری صنعت بیمه درحالی از 13 آذر به دلیل برگزاري مجمع سالانه 18 آذر متوقف شده که به رغم اتمام این رویداد و تقسیم سود 42 ریالی هر سهم ، همچنان دوران غیبت از تابلو را سپری می کند.

در این میان تعدادی از سهامداران حقیقی " وبیمه" در نامه ایی به مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس ( با رونوشت به رئیس و معاونین حقوقی و نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس به همراه مدیر مالی سرمایه گذاری صنعت بیمه ) ، خواهان رسیدگی این موضوع و بازگشایی هر چه زودتر نماد این شرکت 75 میلیارد تومانی شده اند که به شرح زیر است:

مدیریت محترم نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار
جناب آقای سعید محمد علیزاده

با سلام و احترام

به استحضار میرساند گروه سهامداران حقیقی که سرمایه های اندک خود را پیرو فرمایش مقام معظم رهبری ( مبنی بر فراهم کردن فضا برای رشد اقتصاد مقاومتی) در جهت اعتلا و پیشرفت صنایع و شرکت های فعال در بورس بکار گرفته اند تا نام ایران عزیز سربلند باقی بماند ان شااله. ولی از طرفی کم لطفی ها و کاستی های زیادی در این زمینه باعث رنجش خاطر و دلسردی و پشیمانی سهامداران عزیز می شود که نتیجه آن خروج سرمایه از بورس و عدم رونق این بازار است.

یکی از مواردی که دل نگرانی اهالی بازار را موجب می شود، بسته و ممنوع متوقف شدن های طولانی نمادهای بورسی است که یکی از این موارد نماد شرکت " سرمایه گذاری صنعت بیمه با نماد ( وبیمه ) " است که الان حدود یک ماه است برای مجمع سالیانه بسته شده و مجمع تشکیل شده و هنوز بسته و متوقف باقی مانده است. تاکنون هم پیگیری های بعمل آمده هم چه از طرف شرکت و چه طرف سازمان بورس نتیجه خاصی نداشته و هر دو طرف سهامداران را دست به سر می کنند.

لذا خواهشمندیم دستور فرمایید تا پیگیری و بررسی هرچه سریعتر این نماد ( وبیمه) چه از طرف سازمان و چه شرکت مزبور صورت گیرد و شفاف سازی ها از طریق سایت کدال به سمع و نظر سهامداران محترم رسانده شود و ان شااله شاهد باز گشایی مجدد هرچه زودتر تمام نمادهای بسته از جمله " وبیمه " باشیم.

امید است در نتیجه نظارت فعال و مثبت حضرتعالی و همکاران خدوم تان شاهد رونق هر بیشتر بازار سهام باشیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ