کد خبر: ۷۳۸۷۸
۰:۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴

مجمع سالانه و فوق العاده ۵ شرکت + لغو مجمع شرکت مشمول تعلیق

مجمع سالانه و فوق العاده ۵ شرکت + لغو مجمع شرکت مشمول تعلیق

زمان برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده ۵ شرکت بورسی و فرابورسی به همراه لغو مجمع سالانه نوبت دوم شرکت بورسی سخت آژند اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت بورسی سیمان آرتا اردبیل و سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران در پی اتمام دوره مالی منتهی به اذر سال جاری و شرکت بورسی سیمان هرمزگان جهت اتمام دوره مالی منتهی به آبان، زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کردند.

همچنین دو شرکت فرابورسی سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان پیرو مجمع نوبت اول در 10 بهمن جاری که به حد نصاب نرسید و شهداب ناب خراسان جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه به مجمع فوق العاده می روند.

در این میان،مجمع سالانه نوبت دوم شرکت  سخت آژند که قرار بود 14 بهمن جهت تصویب صورتهای مالی منتهی به شهریور سال جاری برگزار شود،لغو و و تصمیم گیری درخصوص دستور جلسات به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام می شود،موکول شد.

این شرکت بورسی به علت عدم ارائه صورتهای مالی 12 ماهه حسابرسی شده شرکت اصلی و تلفیقی گروه،عدم ارائه گزارش هیئت‌مدیره به مجمع و اظهارنظر حسابرس در مورد آن،عدم ارائه صورتهای مالی و گزارش تفسیری مدیریت 3 ماهه حسابرسی نشده و عدم ارائه گزارش فعالیت ماهانه دی ماه مشمول فرایند تعلیق شده است.

بنابراین گزارش،شرکت تدبیرگران فارس و خوزستان 10.2 میلیارد تومانی مجوز افزایش سرمایه 145 درصدی را اخذ کرد که به این تا سرمایه فعلی را به 25 میلیارد تومان برساند."سدبیر" تامین مالی مذکور را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی و افزایش میزان سرمایه گذاری ها صورت می دهد. همچنین این شرکت فرابورسی می تواند در این مجمع با افزایش سرمایه 101 درصدی و رساندن ان به 50.2 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی کردن ان را به مدت 2 سال به هیات مدیره تفویض تا پس از اخذ مجوز سازمان اعمال شود.

شرکت شهداب ناب خراسان نیز مجوز ایفزایش سرمایه 39 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا سرمایه فعلی را به 104 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "غشهداب" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

سیمان آرتا اردبیل(مجمع سالانه): ساعت 9 روز سه شنبه 8 اسفند در شهید لواسانی غربی (فرمانیه)شماره 112ساختمان اسپندار

سیمان هرمزگان(مجمع سالانه): ساعت 15 روز سه شنبه 24 بهمن در هتل ارم

سرمایه گذاری صنایع شیمیائی(مجمع سالانه): ساعت 10 روز سه شنبه 24 بهمن در هتل پارسیان اوین

سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز دوشنبه 23 بهمن دریوسف آباد، ابن سینا، خیابان 13 پلاک 13

شهداب ناب خراسان(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز دوشنبه 23 بهمن در شرکت صنایع مهتاب خراسان واقع در کیلومتر 16 جاده قوچان

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ