کد خبر: ۷۴۰۱۹
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷

آخرین وضعیت آتش سوزی ساختمان وزارت نیرو
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران خبر داد:

آخرین وضعیت آتش سوزی ساختمان وزارت نیرو

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت:پلیس در فاصله ۱۵۰ متری از محل حادثه آتش سوزی ساختمان وزارت نیرو محدودیت تردد ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، محمدرضا علیپور با حضور در محل حادثه آتش‌سوزی در ساختمان وزارت نیرو در خیابان ولیعصر گفت:‌ از زمان آتش‌سوزی که در محل حادثه هستیم پلیس در فاصله 150 متری از محل حادثه محدودیت تردد ایجاد کرده است.در تخلیه اضطراری کمک کرده‌ایم که در 100 متری محل حادثه همه ساختمان‌ها تخلیه شوند.

وی در اعتراض برخی از دانشجویان مبنی بر اینکه به آنها اجازه ورود داده نشده و آنها را در پارک‌ها نگه داشته‌اند گفت:‌این حرف‌ها درست نیست هر اتفاقی افتاده برای حفاظت از جان ساکنین ساختمان های مجاور بوده که تخلیه انجام شده و اکنون هم اگر وسایلی لازم دارند می توانند به ساختمان های خود مراجعه کنند چرا که مشکلی نیست.

براساس این گزارش، ساعت ۱۰ صبح دیروز حریق طبقه منفی چهار ساختمان حرارتی وزارت نیرو واقع در میدان ولیعصر  به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله آتش نشانان به محل حریق اعزام شدند و توانستند این حریق را مهار کنند اما مجددا این حریق شعله ور شد. بیش از ۲۰ ساعت است که آتش نشانان در حال اطفای حریق هستند.

صبح امروز هم شهردار تهران با حضور در محل حادثه از احتمال ریزش ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو و یا نشست آن خبر داد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی هم گفت: سازه ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو فلزی است و در برابر حرارت آسیب‌زا هستند و به همین دلیل احتمال ریزش ساختمان وجود دارد. تاکتیک عملیات عوض شده است و حفره‌ای در طبقه منفی سه ایجاد شده که از آنجا اقدام به اطفای حریق می‌کنند.

به گفته وی درجه حرارت در ساختمان وزارت نیرو به بیش از ۲۵۰ درجه سانتیگراد رسیده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ