کد خبر: ۷۵۳۴۱
۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰

آخرین وضعیت جست‌وجوی هواپیمای سقوط کرده: هیچ آثاری یافت نشده
گزارش نماینده مجلس از:

آخرین وضعیت جست‌وجوی هواپیمای سقوط کرده: هیچ آثاری یافت نشده

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: به دلیل شرایط بدجوی، تلاش‌های انجام شده هیچ آثاری از هواپیما یافت نشده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غلام‌ محمد زارعی در خصوص سانحه هوایی صبح دیروز هواپیمایی آسمان به خانه ملت گفت: این هواپیما حدود ساعت 8 و 55 دقیقه صبح از تهران پرواز کرده و در 14 مایلی فرودگاه یاسوج در محدوده استان اصفهان در حوالی شهرستان سمیرم از صفحه رادار ناپدید شده است.

وی با بیان اینکه جست‌وجو ها در حال انجام است،افزود: گروه های جست‌وجو و امدادی از استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد به محل اعزام شده‌اند و امکانات جست‌وجوی میدانی، امدادی، اورژانسی و انتقال مصدومین به‌صورت کامل فراهم شده است.به دلیل شرایط بدجوی، باد شدید و بوران در منطقه عملیات جست‌وجو بسیار به کندی پیش می‌رود، تا کنون با توجه به تلاش‌های انجام شده هیچ آثاری از هواپیما یافت نشده است.

زارعی با تاکید بر اینکه محدوده‌ای که هواپیما از صفحه رادار محو شده مشخص است،گفت: در حال حاضر در سازمان هواپیمای کشوری حضور دارم و گروه های مخصوص در حال بررسی فنی حادثه هستند،ستاد بحران در این محل تشکیل شده و جلسه بررسی سانحه هواپیما نیز درحال برگزاری است اما بدلیل شرایط کوهستانی موقعیت منطقه جست‌وجو به کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» فردوسی؟ | ساعت ۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
پاسخ
اگر ایران حق آبونمان برای استفاده از سیستم elt را که در اختیار فرانسه هستش میداد الان براحتی با استفاده از اون سیتم موقعیت مکانی هواپیما مشخص میشد!
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ