کد خبر: ۷۵۵۷۷
۹:۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۹

"وپارس" عملکرد ۹ ماهه داد/ چند قدم برای بازگشت بعد از ۱۹ ماه غیبت

بانک پارسیان عملکرد ۹ ماهه و سه گزارش فعالیت ماهیانه را هم ارایه کرد اما برای بازگشت به بورس بعد از غیبت ۱۹ ماهه باید چند اطلاعات دیگر را منتشر کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک پارسیان در حالی از روزهای گذشته اقدام به انتشار اطلاعات میاندوره ایی در کدال کرده که بعد از ارایه عملکرد 3 و 6 ماهه ، دیروز عملکرد 9 ماهه حسابرسی نشده را منتشر کرد.

طبق این گزارش، "وپارس" در برابر پیش بینی سود 51 ریالی هر سهم سال مالی اسفند جاری، تا پایان آذر  به ازای هر سهم 291 ریال زیان شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 53 درصد کاهش داشته است.

براساس این گزارش، بررسی های بورس پرس از چند و چون امکان بازگشایی نماد این بانک 2.3 هزار میلیارد تومانی که از 15 آبان سال گذشته متوقف مانده ، نشان می دهد مدیران این بانک باید علاوه بر ارایه گزارش تفسیری 9 ماهه و عملکرد دو ماه دی و بهمن، توضیحاتی درباره آخرین وضعیت پیش بینی درآمد دهند تا در کنار مواضع سازمان بورس منتشر  و زمینه بازگشایی نماد فراهم شود.

با این اوصاف احتمال می رود مدیران بانک پارسیان که اقدام به برگزاری مجمع سالانه هم کرده اند، طی روزهای آینده اقدام به تکمیل اطلاعات کنند که در این صورت می توان شاهد بازگشت به بورس این بانک بعد از غیبت  19 ماهه بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ