کد خبر: ۷۶۰۲۲
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴

وزارت اطلاعات درباره عزل مدیران دوتابعیتی توضیح داد

وزارت اطلاعات درباره عزل مدیران دوتابعیتی توضیح داد

وزارت اطلاعات درباره اشتغال و انتصاب افراد دوتابعیتی در پست‌های دولتی توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی اظهارات و درج برخی مطالب در رسانه‌ها مبنی بر اشتغال و انتصاب افراد دوتابعیتی در پست‌های دولتی، به آگاهی می‌رساند وزارت اطلاعات حسب وظایف و مأموریت ذاتی خود تاکنون موضوع شناسایی افرادی را که در مظان دوتابعیتی بودند، با جدیت در دستور کار داشته و در فرایند بررسی‌های اطلاعاتی، تعدادی از افراد دارای تابعیت مضاعف، متقاضی انتصاب و اشتغال در بخش‌های دولتی شناسایی گردیده‌اند که پس از بررسی‌های به‌عمل‌آمده با انتصاب آنها در پست‌های دولتی مخالفت شده است.

لازم به توضیح است که منطبق با گزارش‌هایی که طی مراحل مختلف به مسئولین ذی‌ربط و به‌ویژه ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی، هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی و دادستان محترم کل کشور ارسال شده است،انتصاب افراد دوتابعیتی در پست‌های مدیریتی و انتصابی تکذیب می‌شود.

علاوه بر آن، حتی برخی از افرادی که قبلا در پست‌های مدیریتی منصوب شده یا پس از انتصاب، اقدام به اخذ تابعیت کرده بودند. پس از شناسایی، اعلام نظر صریح و قاطع و پیگیری وزارت اطلاعات، با همکاری رؤسای محترم سازمان‌های ذی‌ربط، از پست‌های مدیریتی عزل و برکنار گردیده‌اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ