کد خبر: ۷۶۱۶۲
۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱/۷

آخرین خبر از زمان تقریبی بازگشت
بورس پرس خبر می دهد:

آخرین خبر از زمان تقریبی بازگشت "های وب" به بورس

زمان تقریبی بازگشایی نماد "های وب" منوط اتمام بررسی های سازمان بورس از رای طولانی جامعه حسابداران رسمی ایران و احتمال ضعیف درخواست گزارش حسابرسی شده ۱۲ ماهه است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی جامعه حسابداران رسمی ایران بعد از دو جلسه محرمانه ، 27 اسفند و چند روز تاخیر اقدام به اعلام محرمانه نتیجه رای در مورد صورت های مالی سال های 94 و 95 و 6 ماهه سال جاری "های وب" به سازمان بورس کرد که از همان روز بررسی های نهاد ناظر از متن طولانی و مفصل شروع شد.

در این میان سازمان بورس برای اوایل سال جدید برنامه داشت تا در قالب نامه شفاف سازی و انتشار آن در کدال، مواضع رسمی را اعلام کند تا نماد این شرکت که از 22 آذر بسته مانده، در روزهای آغازین سال باز شود اما آخرین پیگیری های بورس پرس حکایت از آن دارد که به دلیل تعطیلات نورزوی و نبود کارشناسان بخش فنی ، اعلام نتیجه و مواضع سازمان از 14 فروردین به بعد خواهد بود.

از سوی دیگر این احتمال ضعیف وجود دارد که سازمان بورس از مدیران شرکت داده گستر عصر نوین درخواست صورت های مالی حسابرسی شده 12 ماه سال مالی 96 کند که در این صورت ، بازگشت "های وب" به دلیل زمان بر بودن تهیه این نوع گزارش، به اردیبشهت ماه کشیده خواهد شد اما در غیر این صورت ، می توان انتظار داشت که این شرکت قصه دار، از نیمه دوم فروردین به بورس باز گردد.

با این اوصاف، بعد از تعطیلات نورزوی ، مشخص خواهد شد آیا نماد "های وب" از 14 - 15 فروردین به بعد باز خواهد شد یا در دومین ماه سال جدید؟

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» میلاد | ساعت ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۱/۷
0
0
پاسخ
در اردیبهشت باید نظر صاحب نظر جامعه نظرده ها بیاد و تا خرداد به طول می انجامد و در خرداد باید گزارش 3 ماهه بیاد و به علت زمان بر بودن تا تیر طول میکشه که در انجا یکی از جامعه بنیادیها نظر باید بده که تا شهریور به علت تعطیلی های زیاد طول میکشه و از شهریور گزارش 6 ماهه باید بیاد که به علت زمان بر بودن داستان تا سال 965647845676 که کهکشانها نابود میشوند به طول می انجامد. دیگه این حرف ها تکراری شده
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ