کد خبر: ۷۷۳۲۱
۱۱:۳ - ۱۳۹۷/۱/۱۸

تسویه سود سهام عدالت ۹ میلیونی مشمولان گروه بیستم

تسویه سود سهام عدالت ۹ میلیونی مشمولان گروه بیستم

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: سود سهام عدالت کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرائی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تأمین اجتماعی تا پایان فروردین ماه تسویه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،جعفر سبحانی به ایرنا گفت: ٩‌ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت در گروه بیستم قرار دارند که بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه واریز سود آخرین گروه از مشمولان به‌تدریج انجام می‌شود،افزود: با همکاری شرکت‌های خصوصی، پرداخت‌ها از ٢٨ اسفندماه ٩٦ شروع شد و تا فروردین ماه به پایان می‌رسد.

این مقام مسئول سود و مجموعه پولی را که به این گروه از مشمولان داده می‌شود، نزدیک به ٤٥٠ ‌میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بخش کوچکی از آن به ١٦ تا ١٧ بانک خصوصی که شبای کمتری دارند، پرداخت شده است.

سبحانی ادامه داد: دیگر مشمولانی که بعد از مراحل دریافت سود، شماره شبا وارد کردند نیز تا پایان اردیبهشت سود خود را دریافت می‌کنند. ٤٩ ‌میلیون و ٢٠٠ ‌هزار نفر مشمول دریافت سود سهام عدالت‌اند که دو‌میلیون نفر از آنها فوت کرده‌اند و در حال بررسی واریز سود به وارثان هستیم.

وی گفت: تاکنون ٤٠‌ میلیون نفر شماره شبای خود را وارد کرده و بیش از هفت‌میلیون نفر باقیمانده هنوز شماره شبای خود را اعلام نکرده‌اند.از مشمولان درخواست می شود با توجه به اینکه سامانه سهام عدالت پس از دو هفته از ١٥ فروردین دوباره فعالیت خود را آغاز کرده، برای ثبت شماره شبای خود اقدام کنند. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ