کد خبر: ۷۷۴۱۲
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱/۲۰

وزارت ارتباطات فیلتر شدن امروز تلگرام را تکذیب کرد

وزارت ارتباطات فیلتر شدن امروز تلگرام را تکذیب کرد

وزارت ارتباطات در واکنش به انتشار خبری از قول وزیر ارتباطات، فیلتر شدن امروز تلگرام را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روابط عمومی وزارت ارتباطات پیرو انتشار برخی اخبار نادرست به نقل از محمدجواد آذری جهرمی مبنی بر مطرح شدن زمان پالایش یکی از شبکه‌های اجتماعی، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

دو روز پیش خبری در شبکه های اجتماعی به نقل از وزیر ارتباطات مبنی بر زمان پالایش یکی از شبکه‌های اجتماعی مطرح و با توجه به نادرست بودن خبر فورا حذف شد لیکن مجددا توسط برخی به صورت هدفدار در حال پخش در شبکه‌های اجتماعی در کانال‌های شهرهای دیگر است.

ضمن تکذیب خبر فوق تأکید می‌شود وزیر ارتباطات به هیچ عنوان و با هیچ خبرگزاری چنین مصاحبه‌ای نداشته و تاکنون نیز مصوبه یا تصمیم قانونی برای پالایش شبکه اجتماعی مذکور به این وزارت واصل نشده است. براساس مصوبه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اعلام تصمیمات و دلایل پالایش در فضای مجازی به عهده دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است.

بنابراین گزارش، متن خبری که در فضای مجازی طی یکی دو روز اخیر به شکل گسترده دست به دست می‌شود براین مبنا بوده که تلگرام ساعت 10 امروز 20 فروردین در سراسر کشور فیلتر و تمام پروکسی‌های آن بسته می شود و حتی امکان دور زدن از طریق فیلترشکن‌ها نخواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ