کد خبر: ۷۷۴۲۲
۱۲:۵ - ۱۳۹۷/۱/۲۰

چرخش ۱۸۰ درجه ایی یک شرکت بورسی با تعدیل منفی ۲۱۹ درصدی + دلایل

چرخش ۱۸۰ درجه ایی یک شرکت بورسی با تعدیل منفی ۲۱۹ درصدی + دلایل

کابل شهید قندی که سال گذشته از فسخ فروش ۷۵ میلیارد تومانی زمین و قرارداد ۲۸۴ میلیارد تومانی خبر داده بود با چرخشی ۱۸۰ درجه ایی اقدام به تعدیل منفی ۲۱۹ درصدی کرد و توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کابل شهید قندی که سال گذشته از فسخ فروش زمین 10 هکتاری به ارزش 75 میلیارد تومان و انعقاد قرارداد 284 میلیارد تومانی احداث مجمو عه گردشگری ، تجاری و تفریحی با شهرداری استان یزد خبر داده بود، امروز با تغییر 180درجه ایی درآمد و توقف نماد روبرو شد.

براساس این گزارش، "بکام" 60 میلیارد تومانی پیش از این برای هر سهم سال مالی اسفند سال گذشته ، 98 ریال سود پیش بینی کرده بود اما این متغیر مهم را با تعدیل منفی 219 درصدی به 117 ریال زیان تبدیل کرد.

در این رابطه زیرمجموعه وابسته به سرمایه گذاری توسعه معادن وفلزات توضیح داد: 96 درصد از بودجه فروش تحقق پیدا کرده ولی تغییراتی به میزان61 درصد افزایش هزینه های مالی نسبت به رقم مندرج در بودجه است که به دلیل عدم امکان فروش دارائی های غیر مولد شرکت که 15 فروردین به اطلاع بورس نیز رسیده و با عدم تسویه تسهیلات دریافتی از بانک ها بوده که همانند مشابه سال 95 به شرکت تحمیل گردیده است و کاهش 9 درصد مربوط به سود ناخالص (حاصل از عدم تحقق فروش برآوردی و قیمت تمام شده آن) و 15 درصد مربوط به افزایش هزینه های عمومی، اداری و فروش بابت باز خرید سنوات بازنشستگی زود هنگام نیروی انسانی را تشکیل داده است.

بنابر اعلام مدیران این شرکت ، سود و زیان قطعی پس از نهائی شدن محاسبات قیمت تمام شده و تنظیم صورتهای مالی و با ارائه به حسابرس و بازرس قانونی جهت بررسی برای بورس جهت انتشار اعلام خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ