کد خبر: ۷۷۴۵۱
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱/۲۱

پیش بینی اثر منفی طرح کاهش مالیاتی ترامپ در 9 سال آینده
دفتر بودجه آمریکا اعلام کرد:

پیش بینی اثر منفی طرح کاهش مالیاتی ترامپ در 9 سال آینده

دفتر بودجه دولت آمریکا اعلام کرد: طرح کاهش مالیاتی ترامپ بدهی دولت را در سال های آینده به صورت مداوم افزایش خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، دفتر بودجه آمریکا که مسئول تحلیل قوانین این نهاد است اعلام کرد: طرح کاهش مالیاتی ترامپ بدهی دولت این کشور را در سال های آینده به صورت مداوم افزایش خواهد داد.

کسری بودجه دولت آمریکا در سال ۲۰۱۸ به ۸۰۴ میلیارد دلار خواهد رسید در حالی که این رقم در سال گذشته ۶۶۵ میلیارد دلار بود.به گفته این نهاد، کسری بودجه آمریکا در سال ۲۰۲۸ با تولید ناخالص داخلی این کشور برابر خواهد شد که این رقم از جنگ جهانی دوم به این سو بی سابقه است.

با ادامه افزایش کسری بودجه آمریکا در سال های پیش رو، مبلغ پیش بینی شده بدهی تجمیعی آمریکا از سال 2018 تا سال ۲۰۲۷ به ۱۱.۷ تریلیون دلار  خواهد رسید.دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دی ماه سال گذشته قانون جنجالی اصلاحات مالیاتی را که بزرگترین کاهش مالیات در ۳۰ سال گذشته بود، امضا کرد.این قانون مالیات شرکت ها را به شدت کاهش می دهد اما کاهش مالیات افراد حقیقی در آن بسیار ناچیز است.

منتقدان می گویند این قانون که پس از ماه ها کش و قوس و در میان مخالفت دمکرات ها به تصویب کنگره رسید، ظرف ۱۰ سال ۱.۵ تریلیون دلار به بدهی های خارجی آمریکا که در حال حاضر ۲۰ تریلیون دلار است، می افزاید.

انتهای خبر


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ