کد خبر: ۷۷۴۵۲
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱/۲۱

زمان مجمع سالانه و فوق العاده ۲ شرکت بورسی+ لغو مجمع

زمان مجمع سالانه و فوق العاده ۲ شرکت بورسی+ لغو مجمع "سمگا"

زمان برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده دو شرکت بورسی مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر و جوشکاب یزد به همراه لغو مجمع سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،به دنبال اتمام دوره مالی منتهی به آذر سال گذشته،شرکت بورسی مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد.به این ترتیب،"شوینده" ساعت 10 روز پنج شنبه 30 فروردین در پژوهشگاه صنعت نفت به این مجمع می رود.

همچنین شرکت بورسی جوشکاب یزد جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه،ساعت 8:30 روز یکشنبه 2 اردیبهشت در شهرک غرب، بلوار دریا، روبروی پارک دلاوران پلاک 80 سالن همایش های اندیشه معلم به مجمع فوق العاده می رود.

"بکاب" موافقت سازمان بورس را برای افزایش سرمایه 56 درصدی کسب کرد که بدین صورت سرمایه را از 1.54 به 2.41 میلیارد تومان می رساند.تامین مالی این شرکت از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

در این میان،مجمع سالانه گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری که قرار بود 30 فروردین برگزار شود،لغو و تصمیم گیری درخصوص دستور جلسات به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام می شود، موکول شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ