مدیرعامل خدمات پس از فروش ایرانخودرو ضمن اعلام نقاط قوت و قابل بهبود سال گذشته، در خصوص مهمترین فعالیت سال جاری این شرکت توضیحاتی داد.
به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایکو پرس، رضا حسینی در نشستی خبری با تاکید بر اینکه ارتقاء سطح عیبیابی و کاهش ضریب خطا در شبکه خدمات پس از فروش یکی از راههای افزایش کیفیت خدمات است که به عنوان مهمترین فعالیت سال جدید در برنامه گنجانده شده،گفت: پیشبینی میشود با این اقدام، مدت زمان توقف خودرو در نمایندگی کاهش یافته و با جلوگیری از بازگشت مجدد خودرو به تعمیرگاه، رضایت مشتریان در تمام لایهها به شکل ملموسی افزایش یابد.
وی ضمن تبیین مجموع فعالیتها و نقاط قوت و قابل بهبود سال گذشته گفت: ارزیابیهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد طی چند سال اخیر، مؤید رشد روزافزون مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت ایرانخودرو بوده و اصلیترین هدف ایساکو در سال جاری، حرکت فزاینده و ملموستر در همین راستا است.
این مقام مسئول در خصوص علل افزایش امتیاز رضایت مشتریان گفت: توسعه و اجرای خدمات نوین، برگزاری360هزار نفر ساعت دوره آموزشی در مدیریت آموزش فنی و محل نمایندگیها (OJT) در زمینههای فنی و تعامل با مشتری، تامین مناسب و به موقع قطعات، توسعه خدمات خودروها و محصولات جدید در سطح کشور، نظارتهای دورهای و پایش مستمر نحوه ارائه خدمات نمایندگیها در یازده منطقه، تخصیص تجهیزات به روز به نمایندگیها، پایش و کنترل مراجعات تکراری خودروها به شبکه خدمات پس از فروش و پیگیری رفع نهایی عیوب آنها، از دلایل رشد شرکت در سال گذشته بوده و امید می رود با اجرای برنامههای اعلام شده در سال 97 این روند به صورت چشمگیر و متفاوتی ادامه یابد.
حسینی درخصوص افزایش کمیت و کیفیت ارائه خدمات در شبکه سراسری این شرکت افزود: در سال جاری برنامه از پیش تعیین شدهای برای افزایش تعداد نمایندگیها نداریم و بیشترین تمرکز را بر افزایش کیفیت خدمات در تعمیرگاههای موجود خواهیم داشت.
انتهای پیام