کد خبر: ۷۹۴۷۳
۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۲/۲۹

واکنش رئیس دفتر ویژه ولیعهد عربستان به غیبت مشکوک

واکنش رئیس دفتر ویژه ولیعهد عربستان به غیبت مشکوک

رئیس دفتر ویژه ولیعهد عربستان در واکنش به غیبت مشکوک بن‌سلمان ، اقدام به انتشار عکسی مبهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، بعد از انتشار گزارش هایی درباره غیبت ولی‌عهد سعودی در رسانه‌ها از زمان حادثه تیراندازی در پایتخت عربستان سعودی، یکی از مشاوران وی عکسی منتشر کرد تا نشان دهد این گزارش ها نادرست هستند.

بدر العساکر رئیس دفتر ویژه بن‌سلمان، این عکس که ولی‌عهد سعودی را در کنار عبدالفتاح السیسی، محمد بن زاید، ولی‌عهد ابوظبی و حمدبن عیسی، پادشاه بحرین قرار دارد، در حساب توییتری خود منتشر و اعلام کرد: دیدار دوستانه بین برادران ادامه دارد ... این دیدار چند روز پیش به میزبانی و ضیافت عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر بود».

با این حال تاریخ دقیق این عکس و مکان آن مشخص نشده و احتمالا این عکس در واکنش به انتشار اخباری از سرنوشت مبهم ولی‌عهد سعودی بعد از حادثه 21 آوریل و عدم حضور وی در انظار عمومی منتشر شده است. از سوی دیگر هیچ یک از رسانه‌های چهار کشور که به محور تحریم کننده قطر معروف‌اند، پیش از این، به این دیدار اشاره‌ای نکرده‌اند و طی روزهای اخیر خبر یا گزارشی درباره آن منتشر نکرده‌اند.

به توجه به رویدادهای سرزمین‌های اشغالی، برخی معتقدند این احتمال نیز وجود دارد که آفتابی نشدن ولی‌عهد سعودی در ملأ عام و رسانه‌ها طی برنامه‌‌ریزی قبلی و با هدف فرار از تبعات این حوادث و فشار رسانه‌ها  بوده باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ