کد خبر: ۷۹۵۱۷
۰:۰ - ۱۳۹۷/۲/۳۰

حسین فریدون پس از 10 ماه غیبت ظاهر شد

حسین فریدون پس از 10 ماه غیبت ظاهر شد

برادر و دستیار ویژه رییس جمهور بعد از غیبتی تقریبا ده ماهه در مراسم ختم استاد فقید اخلاق، دوباره در انظار عمومی مشاهده شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از انتخاب، در مراسم ختم مهدی طباطبایی استاد فقید اخلاق، شخصیت‌های مختلف سیاسی حضور داشتند از محمدباقر قالیباف تا شخصیت‌هایی مانند ناطق نوری، محسن اسماعیلی، محمود علوی وزیر اطلاعات و ... با این حال حضور یک شخصیت سیاسی خبرساز شد و آن هم حسین فریدون دستیار ویژه روحانی در دولت یازدهم و برادر وی است که بعد از یک غیبت تقریبا ده ماهه دوباره در انظار عمومی مشاهده می‌شد.

آخرین خبرها درباره حسین فریدون به تیر سال 96 برمی‌گردد که در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود و در آن زمان مرحوم مهدی طباطبایی به عیادت وی رفت. از زمان تشکیل اولین جلسه دولت دوازدهم در شهریور سال 96 تاکنون، وی در هیچ‌یک از جلسات حضور نیافته بود. در حالی که در دولت یازدهم همواره در کنار روحانی در هیئت دولت می‌نشست و برخی معتقد بودند چینش کابینه یا عزل و نصب‌های دولت با نظر فریدون انجام می‌شود.

یکی از حضورهای فریدون در کنار روحانی به اجلاسیه‌های خبرگان برمی‌گشت اما در هیچ یک از دو اجلاسیه قبلی مجلس خبرگان در شهریور و اسفند سال 96 نیز حضور نداشت.فریدون حتی در مذاکرات‌هسته‌ای وین نیز حضور داشت و به گفته محمود جواد ظریف نقش وی به عنوان فردی که در داخل هیات و همچنین ارتباط با تهران وظیفه هماهنگی را بر عهده داشت، بسیار برجسته بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ