کد خبر: ۸۰۸۶
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۹/۲۴

افزایش سرمایه ۴۴ میلیارد تومانی
مالک اصلی شرکت درگفت وگو با بورس پرس خبر داد:

افزایش سرمایه ۴۴ میلیارد تومانی "قاسم" در دو مرحله/ تحلیل شرایط بازار

مالک اصلی شرکت قاسم ایران با ارایه تحلیلی از شرایط بازار سهام و بهبود آن در آینده ای نه چندان دور از پیگیری برنامه افزایش سرمایه ۴۴ میلیارد تومانی در دو مرحله خبر داد و سهامداران را به صبوری دعوت کرد.

فرهاد رمضان در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس،در رابطه با آخرین رویدادهای مربوط به شرکت تازه وارد قاسم ایران اظهار داشت: پیگیرهای لازم برای افزایش سرمایه 44 میلیارد تومانی این شرکت طی دو مرحله درحال انجام است تا سرمایه اسمی قاسم از 36 به 80 میلیارتومان برسد. زمان اجرای این برنامه هم به اتمام بررسی های کارشناسی و اخذ مجوزهای لازم بستگی دارد.

وی افزود: ازسوی دیگر درحالی راه اندازی صندوق زمین و ساختمان 350 میلیارد تومانی از محل تجدید ارزیابی دارایی های درحال انجام است که عملکرد نیمه دوم سال این شرکت بسیار متفاوت از نیمه اول سال است. بنابراین فعالان بازار بدانند حمایت های عملی و بنیادی از شرکت قاسم و دیگر زیرمجموعه های هلدینگ خودکفایی آزادگان درحال انجام است.کما اینکه سابقه حمایت از شرکت هایی چون مینو و مینو خرمدره نشان از عملکرد مثبت سهامدار عمده دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه برخی سهامداران عجولانه رفتار می کنند و شرایط ناخوشایند بازار را درنظر نمی گیرند، ادامه داد: دراین مدت شرکت های بورسی و فرابورسی برخوردار از سود قابل توجه هم کاهش قیمت داشته اند. شرکت قاسم ایران هم که هیچ ارتباطی به دلار و نفت ندارد و فقط توزیع کننده و فروشنده محصولات است با افت قیمت و رفتارهای هیجانی مواجه شده است.

رمضان ضمن ارایه تحلیلی از شرایط بازار سهام، گفت: بازارسرمایه درحال حاضر متاثر از عواملی چون کاهش قیمت نفت ،افزایش ارز، تغییر رئیس سازمان بورس ، فشار فروش ناشی از تسویه آخرماه مشتریان اعتباری شرکت های کارگزاری و ... است که موجب افت شاخص ها و قیمت ها شده است. اما به نظر می رسد روند نزولی کاهش قیمت و افزایش دلار بعد از ژانویه قطع شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با حضور رئیس جدید سازمان بورس ، حمایت های عملی تازه ایی از بازار سرمایه و صنایع به عمل خواهد آمد که می تواند زمینه ساز برگشت بازار به تعادل باشد. بنابراین بهترین رفتار سهامداران در شرایط کنونی صبوری و آرامش و پرهیز از ترس و نگرانی بی مورد است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۹/۲۴
6
0
پاسخ
مرسی بورس برس
» ناشناس | ساعت ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۹/۲۴
7
0
پاسخ
اقای رمضان خواهشا بیشتر با خبرگزاریها مصاحبه کنید و مارو در جریان بزارید
» مش قاسم | ساعت ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۹/۲۴
14
0
پاسخ
رمضان عزیز به جای اینقدر مصاحبه بیا صفو جمع کن

پاسخ:
» ناشناس | ساعت ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۹/۲۴
10
0
پاسخ
اقای رمضان من 10000 سهم با قیمت 1900 خریدم و رو حرف شما حساب کردم و خریدم خواهش میکنم حمایت کنید از حقوقیها کمک بخوهید صف فروش جمع کنید
» سهمامدار | ساعت ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۹/۲۴
8
0
پاسخ
اقای رمضان ما حمایت عملی میخوایم نه گفتاری تورو به خدا زودتر اقدام کنید
» 10000 سهم قاسم | ساعت ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۹/۲۴
8
0
پاسخ
اقای رمضان صف فروش جمع کنید چند روزبیش اینکارو کردین و بسیار خوب عالی بود کافیه یه مقدار حمایت کنید تا قاسم مثل قبل روند صعودی داشته باشه
» افشین نجفیان | ساعت ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۹/۲۲
0
0
پاسخ
با سلام و خسته نباشید از دوستان کسی میدونه از سال 92 تا حالا این شرکت چقدر افزایش سرمایه داشته هست؟ممنون میشم منو راهنمایی کنید 09143078074
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ