کد خبر: ۸۷۰۶۲
۱۱:۸ - ۱۳۹۷/۴/۱۷

زمان اتمام تعمیرات در ۳ واحد عملیاتی مهم
مدیر نگهداری و تعمیرات خبر داد:

زمان اتمام تعمیرات در ۳ واحد عملیاتی مهم "شپنا"

مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایشگاه اصفهان از زمان اتمام تعمیرات اساسی واحدهای تقطیر،کاهش گرانروی و گاز مایع شماره دو که از اول تیر ماه آغاز شده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا قزوینی زاده گفت: همزمان با تعمیرات اساسی با توجه به راه اندازی واحد تقطیر3 در آینده نزدیک و نیاز به ارتباطات عملیاتی بین 3 واحد تقطیر شرکت، خطوط لوله ارتباطی در طی این تعمیرات اساسی اجرا می شود، همچنین پروژه روزمینی کردن مسیر آب های خنک کننده واحدهای تقطیر،کاهش گرانروی و گاز مایع نیز انجام  می پذیرد .

وی پیش بینی اتمام کار  را با در نظر گرفتن شرایط کاری برای هر کدام از واحدها از زمان شروع بستن واحد تا اتمام مراحل راه اندازی، 25 تیرماه اعلام کرد و گفت: این تعمیرات که در فصل گرما و شرایط بحرانی آب صورت می گیرد، با همکاری کارکنان به همراه هزار نفر نیروی پیمانکاری بدون وقفه و تعطیلی ادامه خواهد داشت.

این مدیر بخش تعمیرات ادامه داد: کار تعمیرات اساسی 24 ساعته و با کلیه نفرات و تجهیزات اداره تعمیرات انجام شده و تمام تلاش بر این است که با به کارگیری نیروهای متخصص، مجرب و کارآزموده از تمام بخش ها و استفاده حداکثری از زمان و امکانات علی رغم حجم زیاد و سنگین کارهای تعمیراتی با رعایت کلیه اصول ایمنی و زیست محیطی، زمان انجام را به حداقل برسانیم.

قزوینی زاده با اشاره به اینکه برنامه انجام تعمیرات اساسی روی این واحدها با در نظر گرفتن کلیه شرایط عملیاتی در فواصل زمانی 4 ساله پیش بینی می شود، تصریح کرد: هم اکنون شرکت پالایش نفت اصفهان 15واحد عملیاتی دارد، که تعمیرات اساسی هر یک از واحدها ، بر اساس برنامه زمان‌بندی، به صورت جداگانه یا همزمان انجام می شود.

وی گفت: خوراک واحد تقطیر شماره دو به طور متوسط روزانه 140 هزار بشکه است که تولیدات آن گاز مایع، بنزین سبک، بنزین خام، گازوئیل سبک و سنگین و خوراک واحدهای آیزوماکس، شرکت نفت سپاهان و شرکت نفت جی است و واحد گاز مایع شماره دو  نیز با دریافت خوراک 12هزار بشکه در روز،  گاز مایع تولید می کند. همچنین خوراک واحد کاهش گرانروی شماره دو ، 40 هزاربشکه در روز و تولیدات آن گاز مایع، هات اویل، بنزین و تار است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ