کد خبر: ۸۷۲۴۳
۱۳:۷ - ۱۳۹۷/۴/۲۳

با توضیح کلیشه ایی:

"شغدیر" متوقف و آماده بازگشت شد/ آمار فروشندگان ۵ روزه با بیش از ۵۷ درصد

پتروشیمی غدیر در پنجمین روز حضور در بازار با توقف نماد روبرو شد و با ارایه توضیح کلیشه ایی ، برای فردا آماده بازگشت شد. در میان بیش از ۵۷ درصد از خریداران روز عرضه از این سهم تازه وارد خارج شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پتروشیمی غدیر که چهارشنبه دو هفته با عرضه اولیه 130 میلیون سهم وارد فرابورس شده، اول وقت امروز به دلیل رشد بیش از 20 درصدی قیمت طی 5 روز کاری (از و کشف قیمت 170 تومانی به حدود 212 تومان ) با توقف خودکار نماد روبرو شد.

این رویداد بعد از معامله بیش از 1.2 میلیون سهم و با وجود صف خرید بیش از 12 میلیون سهمی رخ داد و مقرر شد با ارایه توضیحات ، "شغدیر" به تابلو باز گردد.

در این رابطه ، مدیران این شرکت 130 میلیارد تومانی که بعد از پرداخت الکترونیک سامان کیش، دومین شرکت تازه وارد بازار سهام در سال جاری محسوب می شود ، با ارایه توضیح کلیشه ایی ، زمینه بازگشایی نماد در فردا را فراهم و اعلام کردند تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده و نوسان قیمت سهام عمدتاً ناشی از شرایط بازار و عرضه و تقاضا است.

براساس این گزارش، بررسی ها نشان می دهد در برابر خرید 146 هزار و 188 نفر حقیقی و 726 نفر حقوقی روز اول ، طی 5 روز کاری اخیر ( تا به امروز ) 84 هزار و 481 حقیقی و 412 حقوقی اقدام به فروش کرده اند. بیشترین آمار فروشندگان هم مربوط به چهارشنبه گذشته با 63 هزار و 162 حقیقی و 288 حقوقی بود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ