کد خبر: ۸۷۲۶۹
۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۴/۲۴

اعلام رویداد مثبت منجر به توقف نماد شرکت بورسی شد

اعلام رویداد مثبت منجر به توقف نماد شرکت بورسی شد

سیمان شرق با اعلام رویدادی مثبت و مربوط به تسویه ۱۳ قسط معوق صندوق ذخیره ارزی و تبدیل اقساط سررسید نشده ارزی به ریالی به مبلغ ۱۳.۶ میلیون یورو با توقف یک روزه نماد مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سیمان شرق که با سرمایه 265 میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس حضور دارد قبل از شروع معاملات امروز با توقف نماد روبرو و آماده بازگشت بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت در فردا شد.

علت این توقف نماد اعلام رویدادی مثبت و مربوط به تسویه 13 قسط معوق صندوق ذخیره ارزی و تبدیل اقساط سررسید نشده ارزی به ریالی به مبلغ 13.6 میلیون یورو بود.

در این رابطه احمد پایه دار اردکامی مدیرعامل "سشرق" توضیح داد: این شرکت با پرداخت 8 قسط معوق تسهیلات دریافتی از محل صندوق ذخیره ارزی به مبلغ 8.4 میلیون یورو و معادل ریالی 248.650 میلیون ریال جهت استفاده از مزایای ماده 20 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور موفق به تبدیل 13 قسط سررسید نشده ارزی به مبلغ 13.6 میلیون یورو به تسهیلات ریالی با نرخ 15 درصد و معادل ریالی 515.880 میلیون ریال شد.

آثار ریالی ناشی از استفاده از مزایای ماده 20 قانون رفع موانع تولید به منظور تبدیل تسهیلات ارزی به ریالی مبلغ 146.291 میلیون ریال ، در آمد سال مالی جاری است .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ