کد خبر: ۸۷۴۹۰
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۴/۳۰

خبر خوش دو شرکت بورسی و مزایده ساختمان ۱۷۷۶ متری

خبر خوش دو شرکت بورسی و مزایده ساختمان ۱۷۷۶ متری

ایران ارقام از برنده شدن در مناقصه ۲۵۰ خودپرداز پست بانک، نفت بهران از افزایش ۹ درصدی فروش انواع روغن موتور ۴ شرکت و پشم شیشه ایران از برنامه فروش ساختمانی به متراژ ۱۷۷۶ متر خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بازار سهام که با روند صعودی شاخص همراه بود، سه شرکت  ایران ارقام، پشم شیشه ایران و نفت بهران از رویدادی با اهمیت خبر دادند که منجر به توقف یک ساعته نماد پشم شیشه ایران و یک روزه دو شرکت دیگر شد.

براساس این گزارش، "مرقام" 50 میلیارد تومانی از برنده شدن در مناقصه عمومی دو مرحله ای خبر داد که مربوط به خرید، نصب، پشتیبانی 250 خودپرداز پست بانک بوده و در حال تبادل مدارک و طی مراحل انعقاد قرارداد است.

"کپشیر" 15 میلیارد تومانی هم از مزایده فروش یکی از ساختمان های اداری واقع در خیابان مطهری تهران به متراژ 1776 متر و به ارزش پایه 20.5 میلیارد تومان خبر داد که نتیجه آن فردا مشخص خواهد شد.

"شبهرن" نیز اعلام کرد طبق مصوبه 5 تیر سال جاری کارگروه تنظیم بازار و ابلاغیه 26 تیر معاون امور اقتصادی و بازرگانی و دبیر کارگروه در خصوص موافقت با 9 درصدی ، افزایش نرخ فروش انواع روغن موتور نسبت به نرخ رسمی سال 93 در شرکت های عضو ( شامل شرکت های نفت سپاهان، بهران، ایرانول و نفت پارس) بلامانع بوده وآثار مالی این رویداد متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ