کد خبر: ۸۹۷۷۲
۰:۰ - ۱۳۹۷/۵/۷

افشاگری مجدد وکیل شخصی علیه ترامپ

افشاگری مجدد وکیل شخصی علیه ترامپ

وکیل شخصی ترامپ گفت : وی از قبل از نشستی ه قرار بود در آن روس‌ ها اطلاعاتی تخریب‌کننده علیه هیلاری کلینتون مبادله کنند، اطلاع داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،به‌ نقل از خبرگزاری فرانسه، مایکل کوهن که مدتی طولانی وکیل شخصی ترامپ بوده، گفته است وی از قبل از نشستی در ژوئن 2016 که قرار بود در آن روس‌ها اطلاعاتی تخریب‌کننده علیه هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی ترامپ مبادله کنند، اطلاع داشته است.

در این نشست جرد کوشنر، داماد ترامپ دونالد جونیور پسر ارشد ترامپ و پل مانافورت مقام ارشد کمپین انتخاباتی وی، در برج ترامپ در نیویورک در 9 ژوئن 2016 با ناتالیا وسلنیتسکایا وکیل روس که اطلاعاتی را از سوی دولت روسیه پیشنهاد داد، حضور داشتند.بعد از افشای برگزاری چنین نشستی،ترامپ به همراه پسر و وکلا و چند مقام دیگر دولت بارها گفتند ترامپ تا زمانی که خبر مربوط به این نشست در جولای 2017 منتشر شد، از آن اطلاع نداشته است.

بااین‌حال، سی‌ان‌ان و ان‌بی‌سی گزارش داده اند مایکل کوهن که در ماه می ‌2018 از وکالت ترامپ کنار رفت و ظاهرا با او اختلاف پیدا کرده، گفته است یک بار در حضور او، دونالد جونیور با پدرش درباره پیشنهاد روس‌ها برای چنین نشستی صحبت کرده و ترامپ آن را قبول کرده است. سی‌ان‌ان به ‌نقل از منابعی گفته کوهن شواهدی نظیر فایل صوتی برای پشتیبانی از این اظهارات ندارد.

نشست یاد شده با سازماندهی یک ناشر در حوزه موسیقی به نام راب گولدستون برگزار شده و وی سراغ دونالد جونیور رفته و گفته یک‌سری اسناد و اطلاعات رسمی دارد که باعث طرح اتهاماتی علیه هیلاری کلینتون و افشای تعاملات با روسیه شده و برای پدر وی بسیار سودمند خواهد بود.سی‌ان‌ان و ان‌بی‌سی گفتند: کوهن قصد دارد این ادعا را نزد رابرت مولر بازرس ویژه پرونده ارتباط ترامپ با روسیه و ارتباط با انتخابات ریاست‌جمهوری 2016، مطرح کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ