کد خبر: ۸۹۹۷۵
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۵/۱۰

معاون سابق بانک مرکزی به بانک بورسی رفت /توصیه جدید

معاون سابق بانک مرکزی به بانک بورسی رفت /توصیه جدید

معاون سابق بانک مرکزی و قائم مقام بانک صادرات به عنوان مدیرعامل بانک کارآفرین منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مراسم تودیع عطاء‌اله آیت‌اللهی مدیرعامل پیشین و معارفه حمید تهرانفر مدیرعامل جدید بانک کارآفرین،دیروز با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد، در ساختمان مرکزی بانک کارآفرین برگزار شد و تهرانفر رسماً سکان هدایت این بانک را بر عهده گرفت.تهرانفر از سابقه 33 ساله در صنعت بانکداری از جمله معاونت نظارتی بانک مرکزی و معاونت و قائم‌مقامی چند بانک فعال برخوردار است.

وی اظهار داشت: اصولاً دنیا به سمتی پیش می‌رود که قواعد و اصول و نظارت‌های بانکی نسبت به قبل سخت‌تر، دقیق‌تر و موشکافانه‌تر شده بنابراین نه‌تنها در ایران بلکه در تمامی کشورهای دنیا بانکداری و مدیریت مؤسسات و بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ کار آسانی نیست. قواعد و قوانین بین‌المللی ایجاب می‌کند با دانش و آگاهی کامل در این عرصه گام برداریم تا امکان حفظ جایگاه موجود و رقابت در فضای سخت و دشوار را داشته باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به اعتبار و شفافیت بانک کارآفرین از جهت رعایت قواعد و قوانین،افزود: بی‌تردید اداره و مدیریت بنگاه‌های اقتصادی در شرایط حاضر به هیچ وجه کار آسانی نخواهد بود. زیرا در این وضعیت نه‌تنها باید شرایط موجود را حفظ کرد، بلکه به عنوان یک بنگاه مالی باید با سیاست‌گذاری‌های درست و منطقی به گونه‌ای عمل کرد که در این مسیر رو به جلو حرکت کنیم و شاهد موفقیت‌های روزافزون بانک باشیم.

تهرانفر تاکید کرد: علی رغم مشکلات داخلی و خارجی موجود که بانک‌ها نیز از آن متاثر هستند، بانک کارآفرین هنوز بر امور مسلط است و با توجه به اصول و قواعد صحیحی که بر مبنای آن بنیان گذاشته شده در مسیر پیشرفت و موفقیت گام برمی‌دارد.با ‌ضرورت تغییر برای انجام اصلاحات ساختاری در همه ارکان و از جمله بانک کارآفرین توصیه می‌کنم تغییر روش کار در دستور کار قرار بگیرد، زیرا پایبندی به اصول سنتی بدون تطبیق با شرایط تحولات روز، موجب کندی امور و عدم موفقیت خواهد شد.

انتهای پیام

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ