کد خبر: ۹۲۵۱۹
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۵/۲۶

قرارداد ۱۰۰۰ میلیاردی شرکت بورسی دارای نوسان شدید قیمت

قرارداد ۱۰۰۰ میلیاردی شرکت بورسی دارای نوسان شدید قیمت

شرکت بورسی آذرآب که بعد از توقف طولانی مدت نماد اخیرا" با کاهش و افزایش ۴۱ و ۳۰ درصدی به تابلو بازگشته، در قرارداد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی طراحی و تولید تجهیزات نیروگاه بوشهر حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ولادیمیر پاولوف معاونت اول ریاست شرکت اتم استروی اکسپورت روسیه به صداوسیما گفت : شرکت آذرآب اراک توانمند در ساخت و تولید تجهیزات نیروگاهی است و بزودی قراردادی با این شرکت برای ساخت تجهیزات نیروگاه اتمی بوشهر انعقاد خواهد شد.

جعفری مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر هم گفت: برای ساخت تجهیزات فاز دو نیروگاه بوشهر از توانمندی های آذرآب بهره خواهیم برد و امید است بتوانیم با سپردن بخش اعظمی از ساخت بویلرهای و تجهیزات نیروگاهی زمینه را برای ساخت نیروگاه های بیشتر فراهم کنیم.

علی شیخ زاده مدیرعامل این شرکت بورسی هم با اشاره به اشاره  ظرفیت 40 درصدی این کارخانه گفت: با انعقاد این قرارداد ظرفیت تولید به 70 درصد خواهد رسید. حجم این قرارداد 1000 میلیارد تومان بوده و حجم قراردادهای جاری شرکت نیز 700 میلیارد تومان است.

براساس این گزارش، "فاذر" که با سرمایه 100 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد وسال گذشته با مشکلات شدیدی روبرو بود، از 31 خرداد سال گذشته تا چهارشنبه دو هفته پیش با توقف طولانی مدت نماد روبرو بود و با بازگشت به تابلو در 17 مرداد ابتدا با سقوط 41 درصدی قیمت سهام از 304 به 177 تومان رسید و سپس با افزایش حدود 30 درصدی به 230 تومان چهارشنبه پیش بالغ و دارای صف خرید شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ