کد خبر: ۹۷۵۵۹
۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۶/۳۱

حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز / آخرین امار تلفات

حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز / آخرین امار تلفات

درپی برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز که به مناسبت سالگرد آغاز جنگ تحمیلی انجام شد، تعدادی مهاجم مسلح به سمت جایگاه تیراندازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از شبکه خبر،مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز که به مناسبت سالگرد آغاز جنگ تحمیلی انجام شد، تعدادی مهاجم مسلح به سمت جایگاه تیراندازی کردند.

این حمله تلفات جانی داشته اما تعداد قربانیان مشخص نیست.

تسنیم هم از به شهادت رسیدن مسئول ایثارگران سپاه استان خوزستان خبر داد و اعلام کرد در جریان این حمله، جمعا تعدادی به شهادت رسیده‌اند که تا این لحظه، تمام شهدا از نیروهای سپاه پاسداران بوده‌اند.

اخبار اولیه همچنین از مجروحیت حدود 7 نفر و کشته شدن 2 نفر از تروریست‌ها حکایت دارند.

همچنین بنابر اعلام فارس، پس از آغاز مراسم رژه نیروهای مسلح دو نفر از پارک شهید سبحانی که پشت استیج رژه قرار دارد با به رگبار بستن مردم قصد حمله به جایگاه رژه را داشتند که نیروهای مسلح مستقر در محل رژه با دعوت مردم به پناه گرفتن با افراد مسلح درگیر شدند.

2 نفر موتورسوار که به رژه نیروهای مسلحانه در اهواز حمله کردند بودند پس از زخمی کردن چند نفر از محل تیراندازی گریختند.

شهروندان حاضر در محل رژه ابتدا گمان می‌کردند که تیراندازی سهوی بوده اما با زخمی شدن چند نفر از شهروندان متوجه حمله تروریستی شدند.

هنوز از تعداد شهدای این حادثه و افراد زخمی شده خبری منتشر نشده اما آمبولانس‌های مرکز فوریت پزشکی اهواز با حضور در محل رژه در حال انتقال مجروحان به مراکز درمانی هستند.

هم‌اکنون ترافیک سنگینی در خیابان‌های منتهی به کمپلو ایجاد شده است.

پس از این حمله تروریستی نیرو‌های ارتش حاضر در محل رژه، برخی از مردم و خبرنگاران را در پادگان لشکر 92 زرهی اهواز پناه دادند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ