کد خبر: ۱۲۵۲۴
۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۳/۶

آخرین وضعیت
توسط مدیرعامل سرمایه گذاری اعتلاء البرز:

آخرین وضعیت "والبر" اعلام شد

مدیرعامل سرمایه گذاری اعتلاء البرز با تشریح آخرین وضعیت سرمایه گذاری البرز، برنامه های سال جاری این گروه را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد علی میرزا کوچک شیرازی در آستانه برگزاری مجمع سالانه سرمایه گذاری البرز، گفت : این شرکت در اولین پیش بینی درآمد سال مالی گذشته، 720 ریال سودپیش بینی کرده بود که با افزایش 20 درصدی قادر به تحقق 864 ریال سود.

وی با مقایسه مختصر از روند فروش شرکت های تابعه سرمایه گذاری البرز، افزود: در حالی فروش شرکت های تولیدی "والبر" در 9 ماهه سال گذشته 25 درصد رشد کرده که این رقم برای کل صنعت دارویی بورس من های هلدینگ البرز 12 درصد است. همچنین سود خالص شرکت های تولیدی گروه حکایت از افزایش 16 درصدی دارد که این مهم برای صنعت دارو  منهای "والبر"رقم منفی25 درصد را نشان می دهد .

این مقام مسئول با اشاره به پروژه شرکت صالحان شیمی به عنوان یکی از مهمترین اقدامات سال 94، تصریح کرد : این پروژه اواخر سال 93 به بهره برداری رسید و با آغاز سال 94 نیز عملیات تولیدی این شرکت آغاز شد . البته سود آوری این مجموعه در سال مالی جاری بر سرمایه گذاری البرز موثر خواهد بود.

شیرازی با اشاره به برنامه افزایش سرمایه 20 درصدی در سال مالی 94 ، گفت: تکمیل و بهینه سازی سبد محصولات شرکت های تولیدی تابعه ، ورود شرکت های تابعه به بازار محصولات جدید دارویی و تولید محصولات جدید در زمینه مواد اولیه دارویی از دیگر اهداف سرمایه گذاری البرز برای سال 94 است. امیدواریم عنوان مقام اولی دو شرکت البرز دارو و سبحان دارو در سودآوری صنعت دارو ، در مجموعه این گروه تکرار شود.

وی با اشاره به تولید داروهای ضد سرطانی در شرکت سبحان انکولوژی که برخی از آنها تحت لیسانس تولیدکنندگان خارجی همچون شرکت سنوفی فرانسه است ، ادامه داد: این اقدام گامی موثر برای افزایش سودآوری " والبر" در سال جاری است . در این میان قرار است سبحان آنکولوژی طی سال جاری به عنوان دهمین شرکت زیر مجموعه سرمایه گذاری البرز در بازارسهام عرضه شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ