کد خبر: ۱۴۷۰۳۹
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳

امکان حضور تازه واردین در دو عرضه اولیه فردا فراهم شد/ اعلام ساز و کار بزودی
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی به بورس پرس خبر داد:

امکان حضور تازه واردین در دو عرضه اولیه فردا فراهم شد/ اعلام ساز و کار بزودی

مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی با اعلام مشخص شدن ساز و کار شرایط جدید کد معاملاتی متقاضیان تازه وارد در اوایل هفته آینده گفت : امکان حضور تازه واردین در دو عرضه اولیه فردا فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین فهیمی درباره شرایط جدید دریافت کد معاملاتی سرمایه گذاران متقاضی حضور در بازار سرمایه که اخیرا" توسط سازمان بورس ابلاغ شده به بورس پرس توضیح داد: در پی این تصمیم سازمان بورس ، طی روزهای گذشته جلساتی با مدیران شرکت های بورس و فرابورس، مدیریت فناوری بورس تهران و دبیرکل کانون کارگزاران برگزار شد تا ساز و کارهای اجرایی نهایی و اجرایی شود..

وی ادامه داد: بررسی ها در این زمینه ادامه دارد و انتظار می رود اوایل هفته آینده ، ساز و کار حضور سرمایه گذاران جدید در عرضه های اولیه ، خرید اوراق تسهیلات مسکن و واحدهای صندوق سرمایه گذاری و عدم امکان در خرید و فروش سهام دیگر شرکت ها ، فراهم شود.

فیهمی در برابر این سئوال که با توجه به عرضه اولیه 13 و 20 درصد سهام دو شرکت تامین سرمایه بانک ملت و دوده فام در فردا ، آیا افرادی که در روزهای اخیر کد بورسی گرفته اند می توانند اقدام به ارایه سفارش کنند یا خیر؟ به بورس پرس گفت: بله. این امکان فراهم شده و افرادی که بعد از ابلاغیه سازمان بورس ، کد معاملاتی گرفته اند ، می توانند در دو عرضه اولیه فردا مشارکت کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ