کد خبر: ۱۵۳۲۴۴
۰:۰ - ۱۳۹۹/۲/۲۰

شرکت جدید با درج نماد در نوبت عرضه اولیه ایستاد/ ارتقا یک سهم در بازار پایه

شرکت جدید با درج نماد در نوبت عرضه اولیه ایستاد/ ارتقا یک سهم در بازار پایه

سرمایه گذاری پویا با درج نماد در بازار اول معاملات فرابورس آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی شد و شرکت کشت و صنعت جوین هم از تابلو نارنجی به تابلو زرد بازار پایه ارتقا یافت .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات مربوط به شرکت های بازار سهام نشان می دهد شرکت کشت و صنعت جوین با موافقت کمیته درج شرکت فرابورس به عنوان دویست و چهل و ششمین نماد معاملاتی با نماد "جوین" و در گروه زراعت و خدمات وابسته در تابلو زرد بازار پایه درج شد.

این شرکت از ۲۳ تیر سال ۹۲ نزد سازمان بورس ثبت شده بود و تاکنون در تابلو نارنجی بازار پایه حضور داشت.

همچنین سرمایه گذاری پویا پس از احراز کلیه شرایط پذیرش در نماد "وپویا" و گروه سرمایه گذاری ها به عنوان شصتمین شرکت در بازار اول فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام شامل عرضه خرد و عرضه از صندوق های سرمایه گذاری بایستد. علاوه بر این تعهد عرضه ۱۰ درصد دیگر جهت عرضه آتی به تشخیص فرابورس ظرف مدت سه ماه از تاریخ عرضه اولیه اخذ شده است.

طبق بررسی های بورس پرس، سرمایه گذاری پویا ۴ اسفند سال ۸۲ بصورت سهامی خاص تأسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. فعالیت این شرکت از ابتدای سال ۹۳ با ساختاری مستقل و در شکل جدید ادامه پیدا کرد و ۸ آذر سال ۹۴ به عنوان نهاد مالی- شرکت سرمایه گذاری- نفت سازمان بورس درج و از ۲۱ شهریور سال ۹۵ از سهامی خاص به عام تبدیل شد.

سرمایه شرکت که دارای ۱۱ نیروی انسانی است از بدو تاسیس ۵۰۰ میلیون تومان بوده که بر اساس تصمیم مجمع فوق العاده ۲۱ دی سال ۹۳ به ۲۰۰ میلیارد تومان از محل مطالبات سرمایه گذاری تدبیر افزایش یافت.

این شرکت در نظر دارد سرمایه را از ۲۰۰ به ۴۰۰ میلیارد تومان طی دو مرحله از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش دهد. بر اساس پیش‌بینی ‌های انجام شده مبلغ سود سهام مصوب مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به بهمن ۹۸ در سال جاری با انجام افزایش سرمایه به حساب سرمایه منتقل خواهد شد.

آخرین ترکیب سهامداران

خلاصه اطلاعات مالی

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ