کد خبر: ۱۶۵۱۲۷
۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹

عرضه خودرو در بورس‌کالا تصویب شد / تعیین قیمت پایه با سازمان حمایت
نماینده مجلس:

عرضه خودرو در بورس‌کالا تصویب شد / تعیین قیمت پایه با سازمان حمایت

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از اصلاح طرح ساماندهی صنعت خودرو و عرضه در بورس کالا خبر داد و گفت: قیمت پایه توسط سازمان حمایت تعیین و در بورس عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حجت‌الله فیروزی درباره طرح ساماندهی صنعت خودرو به ایسنا گفت: در راستای بررسی طرح ساماندهی صنعت و بازار خودرو، عرضه خودرو در بورس کالا با اکثریت آرا در کمیسیون صنایع مجلس به تصویب رسید و طبق اصلاحات ،مقرر شد قیمت پایه توسط سازمان حمایت تعیین و در بورس عرضه شود.

وی افزود: کلیات طرح تحول بازار و صنعت خودرو که در کمیسیون صنایع مجلس تصویب شده در دست بررسی است و پس از بررسی بودجه به آن رسیدگی خواهد شد.علاوه بر عرضه خودرو در بورس، مسائلی مانند کیفیت، بومی سازی، قطعه سازان، خدمات پس از فروش و... نیز در آن بررسی شده است.

بر اساس این گزارش، این طرح در مجلس دهم مصوب شد اما با مخالفت شورای نگهبان بر سر بند واگذاری سهام خودروسازان به بخش خصوصی در این دور از مجلس به سرانجام نرسید. به‌رغم مخالفت دولت با فروش خودرو در بورس کالا به‌عنوان مهم‌ترین بند طرح ساماندهی ،مجلس در اجرای آن اصرار زیادی داشته است.

پیش از این برخی نمایندگان کمیسیون صنایع با ادعای رشد قیمت خودرو با بند عرضه این محصول در بورس کالا مخالفت کرده بودند اما سرانجام با اکثریت آرا به تصویب رسیده است.      

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ