کد خبر: ۱۶۵۸۲۵
۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷

واکنش ایران به بیانیه اتحادیه عرب درباره یمن و جرایز سه گانه : بی اساس است!

واکنش ایران به بیانیه اتحادیه عرب درباره یمن و جرایز سه گانه : بی اساس است!

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به بیانیه اجلاس وزرای اتحادیه عرب درباره یمن و جرایز سه گانه ، اتهامات مطح شده علیه ایران را بی اساس خواند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید خطیب‌زاده در واکنش به بیانیه پایانی اجلاس وزرای اتحادیه عرب گفت: کمیته جعلی چهار جانبه به جای بررسی معضلات اصلی جهان عرب از جمله باز کردن پای رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه و کوتاهی نسبت به آرمان فلسطین، ادامه جنگ ظالمانه علیه مردم  یمن و ایجاد فجیع‌ترین بحران انسانی عصر حاضر و حمایت‌های چند ساله از تروریسم و گروه‌های تروریستی با داستان‌سرایی به طرح اتهامات و ادعاهای بی اساس علیه ایران پرداخته و درصدد هستند با ساختن دشمنی موهوم اذهان عمومی را از اقدامات شرورانه و مخرب منحرف کنند.

وی افزود: کشورهایی که تجاوز ویرانگر آنها در طول ۶ سال علاوه بر ویرانی زیرساخت‌های اولیه زندگی در یمن ، موجب گرسنگی ، بیماری ، آوارگی و فقر میلیون‌ها انسان شده، می خواهند مسئولیت جنایت‌ها را از خود سلب کنند. تکرار ادعای بی‌ اساس در خصوص جزایر سه‌گانه ایرانی هیچ‌ تاثیری بر واقعیت‌ های تاریخی، جغرافیایی و تاریخی نداشته و نخواهد داشت و این جزایر بخش لاینفک سرزمین ایران هستند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ