کد خبر: ۱۶۸۰۷۲
۰:۰ - ۱۴۰۰/۲/۲۷

زمان شروع تولید محصول جدید با گیربکس اتوماتیک ، رانا پلاس و کراس اوور
مدیرعامل ایران‌خودرو اعلام کرد :

زمان شروع تولید محصول جدید با گیربکس اتوماتیک ، رانا پلاس و کراس اوور

مدیرعامل ایران خودرو از آغاز تولید محصول جدید تارا با گیربکس اتوماتیک در تیر خبر داد و گفت: رانا پلاس جدید بزودی و محصول کراس اوور هم در نیمه نخست سال آینده به بازار عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرشاد مقیمی در نشستی که در محل وزارت کار برگزار شد با اشاره به اینکه از تیرماه تولید تارا با گیربکس اتوماتیک آغاز می شود،گفت: تولید گیربکس نیمه اتوماتیک هم از شهریور سال جاری، آغاز و تا آذر به پایان می رسد. از ابتدای سال آینده گیربکس اتوماتیک هم در داخل تولید می شود.

وی افزود: رانا پلاس جدید با سقف شیشه‌ای و مجهز به گیربکس شش سرعته به زودی و خودروی کراس اوور هم در نیمه نخست سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد:  تولید خودروی سواری در سال گذشته رشد ۳۵ درصدی داشته و در حوزه خودروهای سنگین و نیمه سنگین رشد ۶۷ درصدی به ثبت رسیده است. احیای خط تولید اتوبوس پس از ۹ سال توقف از دستاوردهای مهم سال گذشته بوده است.

مقیمی از تولید روزانه سه دستگاه اتوبوس در سال جاری در ایران خودرو دیزل خبر داد و گفت:‌ آمادگی افزایش این تعداد به روزانه پنج دستگاه نیز وجود دارد. در حال حاضر تعهد تولید و عرضه ۶۰۰ دستگاه اتوبوس را به وزارت کشور داده ایم که در حال تولید و تحویل هستیم.

وی افزود: در ایران خودرو دیزل علاوه بر جهش تولید، اولین اتوبوس آمبولانسی داخلی سازی شد که پیش از این با قیمت بالا وارد می شد اما بومی سازی بیش از نیمی از این هزینه را کاهش داده است.کشنده ۶×۶ هم در داخل تولید می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ