کد خبر: ۱۷۲۸۵۷
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۵/۱۶

پیش نویس قرارداد شرکت در نوبت عرضه اولیه برای اجاره ۱۲ لوکوموتیو

پیش نویس قرارداد شرکت در نوبت عرضه اولیه برای اجاره ۱۲ لوکوموتیو

ریل پرداز سیر از پیش نویس قرارداد با شرکت آماده عرضه اولیه جهت اجاره اختصاصی ۱۲ عدد لوکوموتیو خریداری شده، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ریل پرداز سیر از پیش نویس قرارداد با شرکت آماده عرضه اولیه جهت اجاره اختصاصی 12 عدد لوکوموتیو خریداری شده، خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، "حریل" پیرو بحث مطرح شده در مجمع سالانه 13 مرداد اعلام کرد: یکی از مباحث استراتژیک در حمل و نقل ریلی ورود به عرصه کشش و در اختیار داشتن لوکوموتیو است که با خرید 12 دستگاه لوکوموتیو توسط شرکت ریل پرداز نو آفرین از شرکت های گروه، ریل پرداز سیر اقدام به مذاکره و متعاقباً تنظیم پش نویس قرارداد جهت اجاره اختصاصی 12 عدد لوکوموتیو خریداری شده "حآفرین" کرده است.

پیش بینی می شود استفاده از 12 عدد لوکوموتیو در اختیار و تشکیل قطار کامل باعث افزایش بهره وری 50 درصد حمل بار ریلی خواهد شد. این شرکت در مرحله اول با سه دستگاه لوکوموتیو اقدام به تشکیل قطار کامل جهت حمل بار در مسیر زرین شهر – سنگان و بالعکس کرده است. در حال حاضر فرایند تنظیم و مبادله قرارداد در دست اقدام است که پس از امضاء و ابلاغ قرارداد اطلاع رسانی لازم به سهامداران انجام خواهد شد.

بنابراین گزارش، عرضه اولیه سهام شرکت ریل پرداز نوآفرین در فرابورس قرار بود اسفند سال گذشته انجام شود اما این واگذاری با انتشار اطلاعیه ای برای بار دوم هم به زمان دیگری موکول شد و تاریخ جدیدی برای عرضه اعلام نشده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ