کد خبر: ۱۷۲۸۵۹
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۵/۱۶

شفاف سازی زیرمجموعه سایپا درباره صورت های مالی ۳ ماهه و درآمدها

شفاف سازی زیرمجموعه سایپا درباره صورت های مالی ۳ ماهه و درآمدها

زیرمجموعه سایپا در خصوص اطلاعات و صورت های مالی ۳ ماهه و جزئیات سایر درآمدهای غیر عملیاتی و هزینه مالی، دست به شفاف سازی زد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری سایپا درخصوص اطلاعات و صورت های مالی ۳ ماهه و جزئیات سایر درآمدهای غیر عملیاتی و هزینه مالی، دست به شفاف سازی زد و در جریان معاملات امروز با رشد 2.6 درصدی قیمت سهام روبرو شد.

براین اساس، علی فتاحی مدیرعامل "وساپا" پیرو انتشار اطلاعات و صورت های مالی ۳ ماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۰ و عطف به پیگیری ارائه جزئیات سایر درآمدهای غیر عملیاتی و هزینه مالی منتشره در گزارش فوق اعلام کرد: سایر درآمدهای غیر عملیاتی به مبلغ ۵۱۱.۱ میلیارد تومان تماماً مربوط به واگذاری ملک الهیه است که قبلاً جزئیات آن طی نامه‌ ۲۳ خرداد در سایت کدال افشا شده است.

در خصوص هزینه مالی به مبلغ ۲.۵ میلیارد تومان، سرمایه گذاری سایپا در دوره مذکور و در سنوات قبل همواره جهت استفاده از موقعیت‌های سرمایه‌گذاری در بازار سهام با توجه به شرایط مالی اقدام به اخذ اعتبار از کارگزاری های مورد تایید سازمان بورس می کند. در سه ماه نخست سال جاری نیز هزینه اعتبار فوق بر اساس استانداردهای حسابداری تحت عنوان هزینه های مالی در صورت‌های مالی سه ماهه منتشر شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ