کد خبر: ۱۷۵۴۱۱
۰:۰ - ۱۴۰۰/۶/۳۱

گلایه سهامدار حقیقی از عدم تحقق وعده های بورسی و هشدار خروج سرمایه ها

گلایه سهامدار حقیقی از عدم تحقق وعده های بورسی و هشدار خروج سرمایه ها

سهامدار حقیقی با اشاره به نبود اقدام موثر دولت برای اصلاح بازار گفت: عدم ورود فوری رییس جمهور و محقق نشدن وعده های بورسی، منجر به ورود سرمایه ها به سایر بازارها خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صالحی دلاور با طرح این سوال که "وعده‌های دولت جدید در بازار سرمایه به کجا رسید؟" اعلام کرد: یکی از مهمترین سیگنال های اقتصادی ابراهیم رئیسی و وزیر اقتصاد پیشنهادی‌، حمایت تمام قد از بورس بود. کاری که در سال پایانی دولت قبل اتفاق افتاد و به دلیل خلف وعده باعث آسیب جدی به چهره دولت تدبیر و امید شد. اما این سیگنال قوی قبل از انتخابات و البته قویتر از آن پس از انتخابات توسط رئیس دولت صادر شد.

رئیسی چه قبل از ریاست جمهوری با بازدید از شرکت بورس و  بعد از آن بارها در اظهارات نشان داده تمام تلاش را به کار خواهد بست که سرمایه‌های مردم را به سمت بازار سرمایه ببرد. جایگاه بورس در برنامه احسان خاندوزی وزیر اقتصاد هم آمده بود.

اما امروز در ابتدای دولت نه تنها این وعده ها محقق نشده بلکه کارشکنی های جدی در مسیر رشد بازار سرمایه به وجود آمد که در حال از بین بردن اعتماد اندک باقیمانده سهامداران است و متاسفانه دولت جدید تا به امروز هیچ اقدام موثری در جهت اصلاح مسیر انجام نداده است.

عدم ورود فوری و جدی رییس جمهور بابت وعده های بورسی که در ابتدای دولت داده شد، منجر به تبدیل باد ناامیدی به طوفانی سهمگین در سایر بازارهای رقیب خواهد شد که یقیناً آن روز هیچ وعده ای قادر به کنترل عوارض پرخطر نخواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ