کد خبر: ۱۸۰۰۹۷
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۹

ماجرای قتل دو نفر توسط مهماندار قطار به دلیل ورشگستگی در بورس

ماجرای قتل دو نفر توسط مهماندار قطار به دلیل ورشگستگی در بورس

مهماندار قطار پس از اخراج از محل کار ضمن از دست دادن کل سرمایه‌ در بورس به دلیل ناکامی ها، ظرف یک ساعت دست به ۲ جنایت زد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از همشهری آنلاین، مهماندار قطار پس از اخراج از محل کار، کل سرمایه‌ را در بورس از دست داد و همین باعث شد به دلیل ناکامی‌ها از مدیر یکی از شرکت‌های راه‌آهن و نامادری‌ کینه به دل گرفته و ظرف یک ساعت دست به ۲ جنایت بزند.

براین اساس، ساعت ۱۵یکشنبه پنجم دی‌ماه مأموران پلیس راه‌آهن با قاضی ساسان غلامی کشیک جنایی تهران تماس گرفتند و خبر از جنایتی مسلحانه در پارکینگ راه‌آهن دادند. با حضور بازپرس جنایی و کارآگاهان اداره آگاهی در محل حادثه معلوم شد، مقتول مردی ۴۰ ساله و یکی از مدیران شرکت سیمرغ است که پس از پایان کار به سمت پارکینگ راه‌آهن رفته تا سوار بر ماشین شود. اما ناگهان فردی که ظاهرا از دقایقی قبل به کمین مقتول نشسته بود به سمت وی تیراندازی کرده است. بررسی‌ها نشان می‌داد ۴ گلوله به قفسه سینه مقتول شلیک شده و تیراندازی با سلاح کمری صورت گرفته است.

عامل جنایت پس از شلیک مرگبار فرار کرده بود و گروه جنایی برای بدست‌آوردن سرنخی از هویت قاتل به بررسی تصاویر دوربین‌های مدار بسته پرداخت. دوربین‌ها خیلی زود هویت قاتل را فاش کرد و معلوم شد وی، یکی ازکارکنان اخراجی شرکت بود که به‌نظر می‌رسید برای انتقام از مدیر شرکت دست به جنایت مسلحانه زده است. در ادامه تحقیقات مشخص شد عامل جنایت مردی ۴۰ ساله به نام محمد است که خرداد ماه در فهرست نیرو‌هایی بود که باید تعدیل می‌شدند و به همین دلیل کار را از دست داده بود. این اطلاعات فرضیه انتقام‌جویی را قوت بخشید و بازداشت متهم به قتل در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

گروه جنایی همچنان در محل جنایت سرگرم تحقیقات بودند که یک ساعت پس از حادثه نخست، تلفن قاضی ساسان غلامی کشیک جنایی تهران به صدا در آمد. پشت خط مأمور یکی از کلانتری‌های شرق تهران بود که خبر از کشته شدن زنی حدودا ۶۰ساله در منطقه حکیمیه به ضرب گلوله داد. گروه جنایی پس از بررسی‌های اولیه در محل نخستین حادثه، راهی ماموریت دوم شد. محل دومین جنایت مسلحانه آپارتمانی در طبقه دوم ساختمانی مسکونی بود که وقتی مأموران وارد آنجا شدند با پیکر بی‌جان زنی روبرو شدند که یک تیر به پا و دو تیر به قفسه سینه‌ اصابت کرده و جان وی را گرفته بود. همسر مقتول که شاهد جنایت بود در شوک بود. اما کمی بعد به مأموران گفت پسر وی به نام محمد این جنایت را رقم زده است.

مرد میانسال در توضیح ماجرا گفت: سال‌ها قبل از همسر اولم جدا شدم و مجددا ازدواج کردم. از همسر اولم یک پسر داشتم که با ما زندگی می‌کرد اما مدت‌ها می‌شد که با ما اختلاف داشت. مهماندار قطار بود اما حدود ۱۰‌ماه قبل از محل کار اخراج شد و پس از اخراج، تمام سرمایه‌ را در بورس گذاشت ولی با کاهش قیمت سهام ورشکست شد.

همه این اتفاقات باعث شده بود تا بدخلقی‌های وی بیشتر شود. مدام به من و همسرم می‌گفت یا باید خانه را بفروشیم و ارث بدهیم یا حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان پول بدهیم. اما نمی‌توانستم در این سن و سال خانه‌ای را که در آن زندگی می‌کردم بفروشم. همسرم هم مخالف این موضوع بود تا اینکه دقایقی قبل پسرم به خانه آمد و باز مسئله فروش خانه را مطرح کرد. خیلی عصبانی بود و وقتی با مخالفت روبرو شد ناگهان اسلحه‌ای از جیب کاپشن بیرون آورد و چند گلوله به سمت نامادری‌ شلیک کرد. به‌شدت شوکه شده بودم و نمی‌دانستم باید چکار کنم. پسرم پس از تیراندازی و قتل همسرم از خانه فرار کرد.

متهم به قتل که اسلحه و فشنگ‌های جنگی نیز از وی کشف شده، مجرد است و در نخستین تحقیقات مدعی است که انگیزه‌ از ارتکاب دو جنایت انتقام‌ جویی است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۵:۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۹
0
0
پاسخ
تمام کسانی که در سقف قیمتی سهام رو به مردم فروختند و فرار کردند ، در این جنایت شریک هستند . . .
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ