کد خبر: ۱۸۰۳۲۹
۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵

خودروهای خارجی در بورس کالا تا پایان سال عرضه می شود
معاون بورس کالا:

خودروهای خارجی در بورس کالا تا پایان سال عرضه می شود

معاون عملیات و نظارت بر بازار شرکت بورس کالا از عرضه خودروهای خارجی متعلق به سازمان اموال تملیکی تا پایان سال خبر داد و گفت: خرید برای همه اشخاص حقیقی و حقوقی بلامانع است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جواد جهرمی در خصوص آخرین وضعیت عرضه خودرو در بورس کالا به ایسنا گفت: طی توافقی که با سازمان اموال تملیکی شده ، تعدادی خودرو از مجموع حدود ۲۰۰۰ خودرویی که در اختیار این سازمان قرار گرفته برای شروع عرضه انتخاب شده و در حال طی کردن فرایند پذیرش هستند.

وی افزود: همزمان مصوبه ای از سوی وزارت اقتصاد درحال پیگیری بوده تا هیات وزیران درمورد این خودروها، نحوه شماره گذاری و استفاده تصمیم گیری کند. به محض اینکه مصوبه ابلاغ و فرایند تکمیل شود، وضعیت پذیرش خودروها از طریق بورس کالا اطلاع رسانی و پس از آن عرضه انجام می شود که احتمالا تا پایان سال محقق خواهد شد.

جهرمی ادامه داد: انواع خودروهای خارجی که در اختیار سازمان تملیکی قرار دارد ، عرضه خواهد شد. این فرایند با عرضه خودروهای موجود در انبارهای استان بوشهر آغاز می شود.  شرایط خریداران متعاقبا اعلام می شود اما همه اشخاص حقیقی و حقوقی، حتی افرادی که صاحب خودرو هستند ، می توانند از این طریق اقدام به خرید کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ