کد خبر: ۱۸۰۴۱۳
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹

آغاز بررسی کلیات لایحه بودجه در امروز و طرح دو فوریتی مهم حمایت ار صنایع
در صحن علنی مجلس رخ می دهد :

آغاز بررسی کلیات لایحه بودجه در امروز و طرح دو فوریتی مهم حمایت ار صنایع

امروز در صحن علنی مجلس، کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ بررسی می شود و طرح دو فوریتی حمایت از شرکت های صنعتی، ساماندهی صنعت خودرو و ... هم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، مجلس امروز یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه این هفته ، جلسه علنی دارد و قرار است کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ در جلسه امروز بررسی و به رأی نمایندگان گذاشته شود.

بر اساس این گزارش ، کلیات لایحه بودجه سه شنبه گذشته در کمیسیون تلفیق با ۲۱ رأی موافق به تصویب رسید و گزارش طرح در صحن علنی به هیأت رئیسه ارائه شد. در صورت تصویب کلیات، جزئیات لایحه بودجه به صورت بررسی بند‌های درآمدی و هزینه‌ای در کمیسیون تلفیق بررسی خواهد شد.

در زمان بررسی کلیات لایحه، ابتدا کمیسیون تلفیق گزارش را ارائه می دهد و سپس کمیسیون برنامه و بودجه ۱۰ دقیقه فرصت برای ارائه گزارش دارد و در ادامه ۵ نماینده موافق و ۵ نماینده مخالف به ارائه نظرات خواهند پرداخت. نماینده دولت هم در این جلسه فرصت دفاع از لایحه را خواهد داشت.

همچنین طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان، طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات و شرکت های صنعتی، طرح جهش تولید دانش بنیان، طرح ساماندهی صنعت خودرو و طرح اصلاح تبصره‌ای از قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستور جلسات علنی این هفته مجلس قرار دارد.

قرار است سه شنبه بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در صحن علنی حاضر شود. همچنین تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش ، سازمان شهرداری‌ها و ... بررسی نحوه اجرای قانون راهبردی لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملی در دستور کار قرار دارد.
 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ