کد خبر: ۱۸۱۷۷۳
۰:۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴

شرایط و زمان خروج بانک ملی از سهامداری
با عرضه بلوک ۶۳.۹۴ درصدی در روزهای آخر سال:

شرایط و زمان خروج بانک ملی از سهامداری "وبانک" اعلام شد

شرایط و زمان عرضه بلوک ۶۳.۹۴ درصدی سهام سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از سوی بانک ملی در روزهای آخر سال اعلام شد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک ملی در نظر دارد بلوک 63.94 درصدی سهام سرمایه گذاری گروه توسعه ملی را بطور یکجا و نقد در بازار اول معاملات بورس، روانه میز فروش کند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به این ترتیب، مقرر شده 17 میلیارد و 424 میلیون و 695 هزار و 366 سهم در نماد "وبانک" روز چهارشنبه 25 اسفند از طریق کارگزاری بانک ملی عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 2765 تومان و قیمت پایه کل 48.1 هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

کارگزار خریدار باید معادل 10 درصد از ارزش سهام مورد معامله را بر اساس قیمت پایه به عنوان سپرده حضور در رقابت بصورت نقدی یا ضمانت نامه بانکی بدون قید شرط به نفع شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از خریدار دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز و تحویل دهد و تاییدیه را مبنی بر اخذ تضامین مربوطه به بورس ارائه دهد. خریدار موظف است کل مبلغ مورد معامله را وقف مقررات و قوانین بورس ظرف مدت حداکثر دو روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ