کد خبر: ۱۸۹۶۵۱
۰:۱ - ۱۴۰۱/۳/۸

اثر اعمال محدودیت سه ماهه مصرف برق شرکت بورسی در کاهش تولید و فروش

اثر اعمال محدودیت سه ماهه مصرف برق شرکت بورسی در کاهش تولید و فروش

شرکت بورسی با محدودیت سه ماهه ۱۰۰ مگاواتی مصرف برق از خروج ۳۰ درصد ظرفیت از مدار تولید و پیش بینی کاهش ۵۴.۷ هزار تنی و ۴.۱ هزار میلیاردی مقدار تولید و فروش در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت آلومینیوم ایران با اشاره به محدودیت سه ماهه 100 مگاواتی مصرف برق از خروج 30 درصد ظرفیت از مدار تولید و براورد کاهش 54.7 هزار تنی مقدار تولید و فروش 4.1 هزار میلیاردی در سال جاری خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.

براین اساسف "فایرا" عطف به نامه 28 اردیبهشت شرکت‌ برق منطقه‌ای باختر در خصوص محدودیت مصرف برق در نظر گرفته شده به میزان 100 مگاوات برای این شرکت از 15 خرداد تا 15 شهریور اعلام کرد: آثار اعمال محدودیت فوق در کاهش تولید و فروش و خسارات غیرقابل جبران به دلیل از مدار تولید خارج شدن 30 درصد از ظرفیت تولید و از بین رفتن مواد و تجهیزات مربوطه که هزینه بازسازی آنها قابل تصور نبوده و بالطبع مدت زمان قابل توجه بازسازی که فرصت از دست رفته مضاعفی در تولید و فروش را به دنبال خواهد داشت، چیزی شبیه به از بین رفتن 30 درصد ظرفیت موجود کارخانه و ساخت مجدد آن است.

لذا برآورد می‌شود مقدار تولید و فروش به میزان 54750 تن و مبلغ فروش به میزان 4.1 هزار میلیارد تومان در سال جاری کاهش یافته و هزینه‌ خسارات اعمال این محدودیت هزاران میلیارد تومان خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ