کد خبر: ۱۹۲۵۳۳
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۵/۳

علت قطع سراسری اینترنت‌ و عدم توضیح رسمی/ نکته طنز شرکت مخابرات !

علت قطع سراسری اینترنت‌ و عدم توضیح رسمی/ نکته طنز شرکت مخابرات !

قطع سراسری اینترنت‌ خانگی و همراه موجب نارضایتی مردم شده و وزارت ارتباطات و شرکتهای ارایه دهنده خدمات هم توضیحی نداده اند اما احتمالا" ناشی از قطع برق ساختمان اصلی است!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قطعی گسترده اینترنت‌های خانگی و همراه در تهران و چندین استان دیگر ، موجب اختلال شدید در تبادلات مالی و اطلاعاتی و نارضایتی مردم شده است.

شرکت مخابرات هم این رویداد را تایید و بدون اعلام دلیل، و توضیح داد: از ساعاتی پیش اختلال ایجاد شده باعث قطعی موقت اینترنت در برخی نقاط ایران شده است.

براساس این گزارش، وزارت ارتباطات و شرکت های ارایه دهنده خدمات هم درحالی تاکنون درباره علت این اختلال سراسری، توضیحی نداده اند که برخی شنیده ها حکایت از آن دارد علت اختلال ناشی قطع برق حدود 45 دقیقه ایی صبح امروز ساختمان LCT شرکت زیرساخت بوده که اکثر تجهیزات اصلی مرکز داده ها و شرکت های ارایه دهنده اینترنت در این ساختمان مستقر است.

در این میان هر چند برق این ساختمان مهم وصل شده اما عدم دسترسی مخاطبان به اینترنت شرکت ها از جمله مخابرات ادامه دارد.

نکته طنز این است که شرکت مخابرات با تهیه پیام گویا در 2020، مدعی شده تمام کارشناسان درحال پاسخ گویی بوده و مشتریان برای دریافت پیشتیبانی به سایت شرکت مراجعه کنند. توصیه ایی که به دلیل قطع اینترنت امکان پذیر نیست !

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ