کد خبر: ۱۹۲۵۹۲
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۵/۴

نتیجه اولین دادگاه خرید ۴۴ میلیارد دلاری سهام توییتر توسط ایلان ماسک

نتیجه اولین دادگاه خرید ۴۴ میلیارد دلاری سهام توییتر توسط ایلان ماسک

توییتر در اولین نبرد حقوقی علیه ثروتمندترین فرد دنیا با موافقت قاضی برای تسریع پیگیری خرید ۴۴ میلیارد دلاری سهام، پیروزی زود هنگام بدست آورد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از الجزیره، شرکت توییتر در نبرد حقوقی علیه ایلان ماسک مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس، پیروزی زود هنگام بدست آورد تا خرید 44 میلیارد دلاری را تکمیل کند. چرا که یک قاضی در ایالت دلاور موافقت کرد این پرونده را با سرعت بیشتری در ماه اکتبر پیگیری کند.

براساس این گزارش این حکم اولین پیروزی برای توییتر در پرونده ای است که بسیاری از کارشناسان حقوقی می گویند ماسک در موضع ضعف خواهد بود.

توییتر در شکایت علیه ایلان ماسک مدعی شده، تحت تأثیر خروج بنیانگذار تسلا از این قرارداد و انتقاد از این رسانه اجتماعی، متضرر شده است. از روزی که ماسک توییت کرد توافق خرید توییتر در اواسط ماه می متوقف شده، ارزش سهام این شرکت تا 22 درصد کاهش یافت.

قاضی مک کورمیک در جلسه دادگاه ویلمینگتون گفت: شایستگی چندانی در استدلال های ماسک برای زمان بندی دادگاه نمی‌بیند و وکلای ماسک توانایی این دادگاه برای رسیدگی سریع به اختلافات پیچیده در پرونده های ادغام و تملک را دست کم می‌گیرند.

وی افزود: نبرد بر سر این خرید در حال ایجاد ابری از عدم اطمینان در توییتر است. تأخیرهای مستمر در این دادرسی خطر آسیب قریب‌الوقوع را برای این شرکت به همراه دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ