کد خبر: ۱۹۲۶۴۲
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۵/۵

پاسخ رسانه دولت به ادعای داماد روحانی درباره تملک دفتر جنجالی

پاسخ رسانه دولت به ادعای داماد روحانی درباره تملک دفتر جنجالی "سلام" !

رسانه دولت به ادعای داماد رئیس جمهور سابق برای در اختیار گرفتن دفتر جنجالی "سلام" در محله جماران پاسخ داد !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایرنا رسانه دولت در واکنش به ادعای کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی مبنی بر امنتاع دولت سیزدهم از تخصیص دفتر به رئیس جمهور قبلی و ورود  دفتر رهبر انقلاب از قول یک منبع آگاه اعلام کرد: پس از پایان دولت دوازدهم و بر اساس روال معمول، برنامه ریزی برای اختصاص دفتر به روحانی آغاز شد اما تصمیم ابتدایی دولت سیزدهم برای استقرار  در یکی از ساختمان‌های دولتی با پاسخ منفی اعضای دفتر روحانی روبرو شد. 

رئیس جمهور سلبق خواستار در اختیار گرفتن ملک جنجالی موسوم به "سلام" در محله جماران بود که در دوران دولت گذشته با وجود مشکلات قانونی، میلیاردها تومان تجهیزات و امکانات رفاهی از بیت المال برای آن ایجاد شد. در همین مدت، نهاد ریاست جمهوری دولت سیزدهم با در اختیار گرفتن ساختمان جنجالی سلام مانع از خروج تجهیزات بسیار خاص الکترونیکی وارداتی و مستقر در این ساختمان توسط برخی نزدیکان دولت گذشته شد.

در نهایت یک ساختمان دولتی  در خیابان الوند برای دفتر پیشنهاد شد که با موافقت اولیه نمایندگان وی این ساختمان تخلیه و با انجام عملیات عمرانی و بهسازی، آماده تحویل شد ولی ظاهراً روحانی بر روی ساختمانی خاص هم از لحاظ موقعیت جغرافیایی و هم امکانات ویژه اصرار داشت که به جهت این اصرار، نهایتاً محل فعلی را پیشنهاد داد که البته در خصوص این محل نیز مطالبی وجود دارد که فعلاً قابل بیان نیست.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ