کد خبر: ۱۹۷۰۶۳
۰:۰ - ۱۴۰۱/۸/۲۶

حضور

حضور "نوری" در مزایده خرید بلوک ۲۰ درصدی پتروشیمی آماده عرضه اولیه

پتروشیمی نوری از حضور در مزایده واگذاری بلوک ۲۰ درصدی سهام پتروشیمی اروند با قیمت پایه کل ۱۱ هزار میلیارد تومانی خبر داد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پتروشیمی نوری از حضور در مزایده واگذاری بلوک 20 درصدی سهام پتروشیمی اروند با قیمت پایه کل 11 هزار میلیارد تومانی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

بر این اساس، "نوری" اعلام کرد: این شرکت در نظر دارد در مزایده بلوک 20 درصدی سهام شرکت پتروشیمی اروند متعلق به گروه پتروشیمی تابان فردا به عنوان خریدار شرکت کند. در صورت برنده شدن در مزایده مذکور، مراتب و آثار مالی آن نیز به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 44044 ریال و قیمت پایه کل 11 هزار میلیارد تومان تعیین شده است. تاریخ بازگشایی پاکات 25 آبان و زمان اعلام برنده یک هفته پس از بازگشایی پاکات خواهد بود. شرایط پرداخت هم 50 درصد ثمن معامله بصورت نقدی و 50 درصد باقیمانده بصورت 4 قسط سه ماهه اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پتروشیمی اروند با سرمایه 1.2 هزار میلیارد تومانی از اسفند سال 99 در بازار دوم معاملات بورس درج شده تا در صف عرضه اولیه 12 درصدی سهام بایستد. هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با 78.9 درصد سهامدار اصلی بشمار می رود و گروه پتروشیمی تابان فردا با 20 درصد و گروه گسترش نفت و گاز پارسیان یک درصد از سهم در ترکیب سهامداری حضور دارند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ