کد خبر: ۱۹۷۰۷۶
۰:۰ - ۱۴۰۱/۸/۲۶

معاملات مشکوک شش شرکت دارویی، سهم ورشکسته + ۸ نماد دیگر
در روز رشد ۳.۱ هزار واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک شش شرکت دارویی، سهم ورشکسته + ۸ نماد دیگر

در روز رشد ۳۱۴۹ واحدی شاخص، شش شرکت دارویی، سهم ورشکسته به همراه ۸ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام کم حجم و با فشار فروش آغاز به کار کرد اما در نهایت، شاخص بورس با رشد 3149 واحدی و ورود در کانال یک میلیون و 413 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 4.2 و 7 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، گسترس سرمایه گذاری ایران خودرو ، ایران خودرو، سایپا به همراه بانک ملت با تقاضای 462، 307، 282 ، 211 و 143 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 16 تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، دارویی رازک شرکت حاضر در بازار دوم بورس با رشد 1.5 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 23.5 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سبحان دارو، سینا دارو، سرمایه گذاری شفا دارو، بیمه کار آفرین، سرمایه گذاری توسعه تجارت هیرمند ، به پرداخت ملت، کارخانجات شهید قندی، کارگزاران پارس، لوله و تجهیزات سدید (سهم ورشکسته)، توکا رنگ فولاد سپاهان، داروسازی اکسیر، داروسازی فارابی، فن آوا و ارتباطات سیار ایران، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور 6 شرکت دارویی، سهم ورشکسته به همراه 8 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ