کد خبر: ۱۹۷۱۳۱
۰:۰ - ۱۴۰۱/۸/۲۹

سایپا تا پایان سال ۸ خودرو سواری و تجاری عرضه خواهد کرد
مدیرعامل سایپا:

سایپا تا پایان سال ۸ خودرو سواری و تجاری عرضه خواهد کرد

مدیرعامل سایپا با اعلام تولید و عرضه ۸ خودرو جدید سواری و تجاری تا پایان سال آینده از عرضه دو نوع متفاوت ساینا تا ماه آینده و اسفند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدعلی تیموری در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان گفت: سایپا طبق هدف مدنظر و تا پایان سال آینده ۸ خودرو جدید سواری و تجاری را عرضه خواهد کرد. در این میان خطوط تولید محصولات اطلس و سهند آماده بوده و ۳۰ دستگاه هم تولید شده و در حال طی آزمایش‌های نهایی است. ۶ دستگاه آریا نیز برای مرحله مونتاژ و گذراندن آزمایش‌ها آماده است.

وی افزود: برای خودرو نیسان ۶ کاربری جدید طراحی و ایجاد شده و طول محل بار آن افزایش یافت و از استانداردها نیز عبور کرد. این خودرو قابلیت حمل بارهای سنگین و حجیم را دارد که این موضوع قیمت تمام شده حمل را کاهش می‌دهد. در سایت سایپاسیتروئن هم بستری برای تولید محصول اقتصادی آماده و همه طراحی‌ها انجام شده و در مرحله ساخت قالب‌ها قرار گرفت. علاوه بر این در سال جاری دو محصول به سبد محصولات سایپاسیتروئن اضافه خواهد شد.

تیموری ادامه داد: برای اولین بار خودروی ساینا گازسوز در شرکت سایپاسیتروئن تولید و تا ماه آینده به مردم و تاکسیرانی و ساینای اتوماتیک که مراحل اولیه را گذرانده تا پایان سال تولید و عرضه خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ