کد خبر: ۱۹۷۵۵۸
۰:۱ - ۱۴۰۱/۹/۱۲

رشد ۱۴۰، ۵۲ و ۵۹ درصدی درآمد

رشد ۱۴۰، ۵۲ و ۵۹ درصدی درآمد "غکورش، قرن، کیمیاتک" در عملکرد ۸ ماهه

سه شرکت صنعت غذایی کورش، پدیده شیمی قرن و آریان کیمیا تک در عملکرد ۸ ماهه قادر به شناسایی درآمد ۱۰.۴ ، ۲.۱ و ۱.۶ هزار میلیارد تومانی و رشد ۱۴۰، ۵۲ و ۵۹ درصدی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه شرکت صنعت غذایی کورش، پدیده شیمی قرن و آریان کیمیا تک، گزارش عملکرد آبان و 8 ماه سال مالی جاری را منتشر کردند.

بر این اساس، "غکورش" در دوره آبان از فروش داخلی روغن خوراکی، محصولات نیمه ساخته، کنجاله، روغن خام و تصفیه و سایر ضایعات بالغ بر 1.4 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

این شرکت بورسی در عملکرد 8 ماهه بالغ بر 10.4 هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد 140 درصدی روبرو شد.

همچنین "قرن" در دوره آبان از فروش داخلی و صادراتی محصولات بهداشت شخصی، البسه و خانه و ارائه خدمات بالغ بر 387.8 میلیارد تومان درآمد کسب کرد. این شرکت بورسی در عملکرد 8 ماهه بالغ بر 2.1 هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد و نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 52 درصدی روبرو شد.

در این میان، "کیمیاتک" در دوره آبان از فروش داخلی و صادراتی محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی بالغ بر 274.9 میلیارد تومان درآمد کسب کرد. این شرکت بورسی در عملکرد 8 ماهه بالغ بر 1.6 هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد 59 درصدی را تجربه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ