کد خبر: ۲۰۰۰۴۹
۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴

توقف

توقف"اخابر، وبصادر" و ۱۳ شرکت،تعلیق"خودرو و خساپا"، تغییر حجم مبنای ۶ سهم

نماد "اخابر، وبصادر" و ۱۴ شرکت بورسی و فرابورسی بسته و "خودرو و خساپا" و یک سهم هم تعلیق شدند و حجم مبنای ۶ شرکت نیز تغییر کردو تعداد ابطالی ها افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در اولین روز کاری هفته، نماد شرکت های مخابرات، ایران‌ دارو، بانک صادرات، پگاه‌ آذربایجان‌ غربی‌، کشت و صنعت و دامپروری پارس، سبحان دارو، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود، پگاه گیلان، تولید دارو، تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک ، عمران‌ و توسعه‌فارس‌ و تجارت الکترونیک پارسیان کیش به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد.

شرکت های توسعه و عمران امید و لاستیک بارز برای یک روز و لیزینگ ایران، پلاستیران، سرمایه گذاری و توسعه خوزستان برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

شرکت های ایران خودرو، سایپا و دلیجان طلایی شکوه پارس هم حداکثر تا 5 بهمن تعلیق شدند.

حجم مبنای بنیان دیزل تا رفع موارد مربوط به بند 7 ماده 13 مکرر 2 دستورالعمل، معادل یک درصد سرمایه پایه شرکت (بیش از 98.5 میلیون سهم ) و گسترش قطعه سازی کمند، کشت و صنعت آبشیرین و جوش و اکسیژن ایران و سایپا دیزل هم معادل دو و یک درصد و لحاظ خواهد شد. همچنین حجم مبنای بانک سرمایه بر اساس مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال خواهد شد

ابطال بدون توضیح بخشی از معاملات آخر هفته سهام شرکت های بورسی و فرابورسی هم شامل حال شرکت های ملی مس ، شستا، بانک خاورمیانه، پتروشیمی کرمانشاه، دارویی ره آورد تامین، صنایع تجهیزات نفت، کابل تک، پتروشیمی گلستان، نساجی بروجرد و گز سکه شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ