کد خبر: ۲۰۰۲۴۸
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹

حداقل ارزش خرید آنلاین سهام بازارپایه با رشد ۱۰۰۰ درصدی ۵ میلیونی شد
با تصمیم هیات مدیره فرابورس و از شنبه دو هفته آینده:

حداقل ارزش خرید آنلاین سهام بازارپایه با رشد ۱۰۰۰ درصدی ۵ میلیونی شد

حداقل ارزش هر سفارش خرید آنلاین سهام شرکت های حاضر در بازار پایه از شنبه دو هفته آینده با افزایش ۱۰۰۰ درصدی به ۵ میلیون تومان خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هیات مدیره فرابورس در تصمیمی جدید، حداقل ارزش هر سفارش خرید سهام شرکت های حاضر در بازار پایه و از طریق سامانه معاملات برخط را افزایش داد که به نظر می رسد هدف از آن افزایش مراقبت از سهامداران غیرحرفه ایی و جلوکیری از ورود بی محابانه سهم اولی ها و تازه واردان باشد. 

براساس این گزارش، حداقل ارزش هر سفارش خرید سهام شرکت های بورسی و فرابورسی در حالی همچنان همان 500 هزار تومان خواهد بود که متقاضیان حقیقی و حقوقی خرید آنلاین سهام پر ریسک و حاضر در بازار پایه فرابورس باید از شنبه دو هفته آینده 8 بهمن، حداقل 5 میلیون تومان برای هر سهم این گروه کنار بگذارند.

این در حالی است که حداقل سفارش خرید 500 هزار تومانی در سفارش های حضوری سهام شرکت های بازار پایه و دیگر سهام بورسی و فرابورسی پابرجا خواهد بود و فعلا" تغییری نکرده است.

از سوی دیگر  حداقل ارزش مبنا در نمادهای معاملاتی بازار پایه تغییر کرد و مقرر شد از شنبه دو هفته آینده در تابلو های زرد و نارنجی 2 و یک میلیارد تومان و در تابلو قرمز 500 میلیون تومان باشد.

همچنین حداکثر حجم مبنا با رعایت حداکثر ارزش مبنا معادل یک درصد سرمایه پایه شرکت لحاظ خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ