کد خبر: ۲۰۵۰۶۸
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱

تپسی دو هزار سهم به هر یک از ۵۰۰ سفیر منتخب اختصاص داد
پس از حذف محدودیت خرید سهام:

تپسی دو هزار سهم به هر یک از ۵۰۰ سفیر منتخب اختصاص داد

شرکت تپسی پس از حذف محدودیت خرید سهام برای سرمایه گذاران حرفه ای، دو هزار سهم به هر یک از ۵۰۰ سفیر منتخب و قدیمی، اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مراسم اعطای سهام به ۵۰۰ راننده برگزیده تپسی بعداز ظهر شنبه با حضور نمایندگان سفیران منتخب، کسری قانع از تیم بازاریابی، احسان نصر مدیر ارشد عملیات و میلاد منشی پور مدیرعامل شرکت تپسی برگزار شد. 

بر اساس این گزارش، احسان نصر مدیر ارشد عملیات شرکت تپسی با اشاره به حذف محدودیت خرید سهام "تپسی" برای سرمایه گذاران حرفه ای از اختصاص دو هزار سهم به هر ۵۰۰ نفر سفیر منتخب این تاکسی اینترنتی خبر داد و گفت: طبق برنامه ها ارزش این سهام روز به روز بیشتر خواهد شد و امید می رود تا یکسال آینده بخش اعظم سهامداران مجموعه را سفیران تپسی تشکیل دهند.

وی افزود: مرحله دوم اعطای سهام به کلیه ناوگان سفیران در دستور کار برنامه ها قرار دارد که احتمالا از اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. به دلیل عدم فعالیت بسیاری از سفیران در بازار سهام، شرایطی فراهم شد تا بدون نیاز به داشتن کد بورسی و پرداخت وجه، سهامدار تپسی شوند. این سهام دارایی سفیران منتخب بشمار می‌آید و از امکان نقدشوندگی برخوردار است.

نصر ادامه داد: این سهام امکان انتقال به غیر ندارد و هر زمان قصد فروش داشته باشند، می توانند سهام را به تپسی به فروشند. برای واگذاری سهام به سفیران در مرحله دوم، بلوکی در نظر گرفته شده که میزان آن اکنون مشخص نیست اما هر سفیر بسته به میزان عملکرد و تعداد سفرها، سهام دریافت خواهد کرد.

میلاد منشی پور مدیرعامل تپسی نیز در این مراسم گفت: سفیران سهامدار هر زمان که بخواهند می توانند سهام را نقد کنند. تداوم سهامداری سفیران به ادامه فعالیت در تپسی بستگی ندارد و این دارایی متعلق به آنها است و هر زمان می توانند اقدام به فروش کنند اما با توجه به ارزش روز بازار 2 هزار میلیارد تومانی این شرکت و رشد قیمت سهام، توصیه می شود این سهام را نگهداری کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ